[track] How DooDoo You Voo?

Ik weet niet wat ik er van moet denken dob? Dit is totaal niet mijn stijl!;)

Niet bot bedoeld hoor! Maar ik weet 'et gewoon niet!;)

Zeg maar hoor! Het maakt mij niet uit....

Ik wist uiteindelijk ook niet meer goed wat ik ervan moest denken... ik dacht post het maar 's, misschien kan iemand anders er nog een touw aan vast knopen :D

Ik wil er nog een keer piano of Rhodes doorheen gooien. Zoiets. Of strings.

wow vet!

superlekkere crispy maar tegelijkertijd romige sounds ofzo.

:okdan:

en je hebt naam ook wel een beetje mee :engel:

:D :D

O yeah! Dit vind ik tof.
Maakt me blij!

Net lang genoeg.. gaat niet vervelen.
Bescheiden 303 erbij, yum!

gaat u maar zo verder :D

gr
Arv

Ik vind hem echt cool...

vooral die effectjes...

coole sounds...

Een tipje meer van de sluier over hoe je het gemaakt/-sequenced hebt zou cool zijn...

Origineel geplaatst door barn

Een tipje meer van de sluier over hoe je het gemaakt/-sequenced hebt zou cool zijn...

Nou zal ik dan maar open boekje doen:

Gemodde Roland CR-8000 (zodat ik alles mooi kan afpitchen), dinsync output naar Roland TB-303, Gemodde Jen Variospectra, Moogerfooger Ringmodulator (ter CR-8000 tom en kick verwarming, ze hadden het koud), Yamaha mc-802 voor de mix, Tannoy passive reveals voor de monitoring.
Dat via een d&r limiter naar de Soundblaster Platinum kaart (die kaart is NIET geschikt voor serieuze opnames, ben er niet zo blij mee)..... dat was allemaal gisteren onder het genot van een paar pilsjes.... uiteindelijk 5 minuten knopgedraai en gemute/unmute enzo opgenomen.

Vanmiddag stond ik op en dacht "het heeft wel iets maar is veel te saai... ik weet het niet...." en toen heb ik er tussen het afwassen en koken door met een kale Soundforge 7 op los zitten editten op die ene opname tot ik niet meer wist of het erger geworden was of beter. Het was in ieder geval nog steeds Voodoo, dat wel. Er is ook terwijl ik er aan bezig was 2 keer een lamp gesprongen, 1 in de kamer en 1 in de keuken?! Als nou nog een derde springt dadelijk vind ik het niet meer toevallig!

Uiteindelijk heb ik ook nog ergens een soort string/drone erin gegooid, dat is feitelijk een omhoog gepitched ambient geluid dat ik 's heb zitten maken al spelende met m'n Yamaha CS-30 en E-1010.
(Welke een na laatste overigens te koop is; tip!)

Hij is zeker leuk.

Maare, heb je hem ook in het blauw?

Back