rvanommen
Ouwe rot
Ik heb een werkje waar ik van de week al een vroege versie van gedeeld had in het "wat heb jij gedaan met je synth" kanaal ff flink opgepoetst.
Vers van de pers, dus kan zijn dat ik later nog wat foutjes hoor of dingen die ik nog wil veranderen, maar dit is al een vrij aardig dingetje geworden...
Het is me eindelijk gelukt om eens uit het 4 to the floor patroon te breken (grotendeels :p er zit een heeeeel klein stukje in).
Het is eigenlijk best een simpel stukje muziek geworden waarbij ik vooral heb zitten spelen met drum patroontjes programeren en heel erg veel heb zitten proberen met distortion.
Zolas gewoonlijk verder een mix van presets (waaronder "PD-Done" van het Razer blade preset pack voor Diva van @Solidtrax die ik daarna een beetje verneukt heb... nog steeds een mooi preset pack!), en de mijn eigen patches. Beidde met een flinke effects chain van eigen makelij erachter (weer veel Soundtoys gebruikt... SieQ, Radiator en Decapitator zijn veelvuldig aanwezig).
Voor de cleanere ingrepen veel FabFilter. andere plugins die ik gebruikt heb: Shaperbox, Ableton stock plugins (Glue compressor gebruik ik in heeeeeel erg veel nummers, zo ook in deze. en ook ableton Echo is een van mn standaard plugins), Chipcrusher van plogue en verder nog PianoQ, Serum2 (automater preset uit serum1.. klonk hier super bij, heb er niet veel aan gedaan behalve een dikke bak distortion erover heen gieten om die heel aanwezig te maken). Last but not least ook nog wat melodielijntjes uit de Waldorf Quantum gehaald
.Was weer een lekker project om aan te werken. Beetje anders dan anders voor mij

Het was een gevoel. Harsh klinkt 't zeker niet hoor. Tis meer een soort 'warme volheid' in het lagere spectrum wat mogelijk subtiel nog nét wat beter kan. Aan de andere kant klinkt de mix ook lekker open, en zou zeggen: daar niet op inleveren