Feder Eebrehem!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

trash

Ouwe rot
Na alle idols threads op dit forum dacht ik........

Eindelijk plaats voor mijn grote idool,dus vandaar mijn tread voor ons allen pierre kartner.
Een idool voor menig synthfreak.
Maar goed,even wat plaatjes over zijn loopbaan in de electronische scene.

1 Hij werd al vroeg ontdekt ergens in een warm en broeierig plaatsje ergens midden in het oosten.
abraham.jpg

2 Waarna hij op zijn 16e verhuisde naar een plaatsje in duitsland,en aldaar zijn haar verloor aan een jonge schone.
Vader%20Abraham.jpg

3 Zijn eerste plaat werd goed ontvangen door Rudi carrel,en vandaaruit is het allemaal als een speer gegaan.
Vader%20abraham_-_Kerstshow-front.jpg

4 Middels schrijven we 1980 waar vader naar nederland verhuisde na een hachelijk disco avontuur in duitsland te hebben afgesloten,en tevens zwaar belaagd werd door woedende duitse medels.
Drie bodyguards ingehuurd van het ergste blauwe soort waande vader zich veilig in nederland.
Hieruit ontstond een samenwerking met het blauwe tuig dat resulteerde in 1 van de meest inoverende electronische bands aller tijden.

Vader%20Abraham-Smurfenbier.jpg

De rest,u raad het al,is inderdaad geschiedenis.

Laatst gewijzigd:

Ik vind dit best een gewaagd plaatje....die smurfen zijn duidelijk handpoppen. Eentje in zijn linkerhand, eentje zijn rechterhand en dan t schokkende....in t midden zit ook n handpop....=(

Origineel geplaatst door Pjotr G
Ik vind dit best een gewaagd plaatje....die smurfen zijn duidelijk handpoppen. Eentje in zijn linkerhand, eentje zijn rechterhand en dan t schokkende....in t midden zit ook n handpop....=(

Mister Abraham mocht willen dat ie zo een lange had

...en dan t schokkende....in t midden zit ook n handpop....=(

laten we het netjes houden...... :dubbel:

...en ervan uit gaan dat grote smurf in z'n baard verstrikt zit...

:D

HAHAHAHA idd, en grote smurf staat na al dat smurfenbier nog overeind ook.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back