Mike Rockmore
Ouwe rot
Ik weet niet of dit forum ervoor dient, maar ik ben wanhopig op zoek naar een track. Ik hoor em telkens op id&t radio in zon tussendoor reclame. iets van een vrouw die zegt "dit zijn de sounds van id&t" en dan fragmentjes van de nummers.
Het nummer dat ik zoek is een beetje een techhouse nummer, met een Benny Benassi bass erin. Ik dacht dat ik de titel min of meer had maar dit blijkt em dus niet te zijn. Om jullie niet op het verkeerde been te zetten, zal ik ook niet zeggen wat ik dacht gehoord te hebben. Ik was druk aan het opletten dat ik niemand aanreed in de auto
dus ik had mijn aandacht er niet bij, het nummer beviel echter wel erg.
Mijn excuus als vragen naar een nummer een beetje een hoerenthread is, ik heb goede bedoelingen
Grtz Mike
Het nummer dat ik zoek is een beetje een techhouse nummer, met een Benny Benassi bass erin. Ik dacht dat ik de titel min of meer had maar dit blijkt em dus niet te zijn. Om jullie niet op het verkeerde been te zetten, zal ik ook niet zeggen wat ik dacht gehoord te hebben. Ik was druk aan het opletten dat ik niemand aanreed in de auto
dus ik had mijn aandacht er niet bij, het nummer beviel echter wel erg.Mijn excuus als vragen naar een nummer een beetje een hoerenthread is, ik heb goede bedoelingen

Grtz Mike