Paul Oakenfold

justin

Shauna
Ik dacht breek eens een thread aan over Mister Oakenfold. In mijn ogen een zeer goede plaatjesdraaier en gevarieerde producer.Wat vinden de forumleden eigelijk van de in engeland zeer bekende Oakenfold. Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van deze man,die telkens weer een bepaalde sfeer neerzet,super gewoon.Ook een label die niet de doorsnee muziek ten gehore brengt maar wel met een sterke sfeer,wat mij overigens erg aantrekt.

Een man ook met een eigen style en gevoel voor goede muziek. Ik zou zeker weleens een track op Perfecto willen uitbrengen,of getekend worden. Dromen en wensen...

:z

Laatst gewijzigd:
Vreemd...niemand die zijn werk/ gemixte plaatjes waardeert of is het tegenwoordig alleen maar tiesto wat de klok staat.

citeer: vooral zo doorgaan.

Mister Oakenfold is idd een hele goeie producer. Mijn smaak iig .Maarja, wat kan ik er verder over zeggen.
Het is ook niet alleen maar Tiësto wat de klok slaat, eerder Tiësto die de plank misslaat.(alleen al het feit dat ie zn eigen nummers niet produceert).

hij produceert zijn eigen nummers niet?

wat zijn je bronnen ofzo?

Origineel geplaatst door Gabberatski
hij produceert zijn eigen nummers niet?

wat zijn je bronnen ofzo?

Niks bronnen...zal best wat extern gebeuren. Tja.. meningen verschillen maar ik hou van mensen die het net anders doen met kwaliteit. Die bepaalde sfeer neerzetten op een andere manier...super.

Je kunt wel de zoveelste Johan Gielen wilen spelen met je muziek,maar dat schiet nie op,althans... Als jij liever van menthal theo & en charlie lownoise houd,dat maakt toch niet uit.:)

Oh je bedoelde tiesto:) Citeer: Vooral doorgaan

:okdan:

Attachments

• sq-glasses1.gif
    sq-glasses1.gif
    23 KB · Bekeken: 113
owwja Oakenfold. Ik heb nog een aantal hele goeie DJ mixen van hem liggen van ehm denk 10 jaar geleden.

Ik vind/vond het altijd een zeer nuchtere knaap die gewoon deed wat ie leuk vind en daar issie groot mee geworden. Loopt niet te bazelen dat ie de beste DJ is of wil worden, maar wil gewoon mensen vermaken op de dansvloer.. Dit in tegenstelling tot het gros van DJ's vandaag de dag die alleen maar uit zijn op een mega honorarium.

Paul heeft ook de betere DJ skills trouwens..
Ik kan me nog een interview herinneren waar hij subtiel uithaalde naar 'de best DJ of the world' :duivels:

gr
ARv

Origineel geplaatst door justin
Niks bronnen...zal best wat extern gebeuren. Tja.. meningen verschillen maar ik hou van mensen die het net anders doen met kwaliteit. Die bepaalde sfeer neerzetten op een andere manier...super.

Je kunt wel de zoveelste Johan Gielen wilen spelen met je muziek,maar dat schiet nie op,althans... Als jij liever van menthal theo & en charlie lownoise houd,dat maakt toch niet uit.:)

Oh je bedoelde tiesto:) Citeer: Vooral doorgaan

Euhm, bronnen in de zin van nieuwsbronnen?

hoe kan je dat nu verkeerd interpreteren??????

Ik hoop alleen niet dat deze discussie op een rel uitdraait. Want een aantal mensen vind het blijkbaar leuk om elke DJ voor rotte vis uit te maken en elk persoon dat populaire (dans)muziek maakt gelijk te stellen aan een lagere rangorde mens.

Om deze mensen dan vriendelijk te vragen niet te reageren. Ik dank u hartelijk.

Deze meneer is wel bekend van een aantal hits zover ik mezelf kan herinneren. Maar wat de beste vent allemaal verder uitspookt?

Wat voor gear zoutie gebruiken?
Kan het nergens vinden zo.

Van z'n website.
Question:
Juan Lukas: I want to ask him his thoughts about Tiesto?

Answer: Tiesto is a good friend and I will continue to help him and support his career.
Dus van vijandigheid is er geen sprake denk ik dan maar.

En hij is toevallig ook A&R manager. Eigenlijk een minpuntje. ;)

Uhmm.. nee hoor Arv.
Maar elke keer als er een DJ/Producer draadje opgestart wordt dan trekt het een 'bepaald' soort mensen aan. Ajswib.

Origineel geplaatst door fuse

Deze meneer is wel bekend van een aantal hits zover ik mezelf kan herinneren. Maar wat de beste vent allemaal verder uitspookt?

Normaal zou het me weinig kunnen schelen,maar zou best eens weten waar hij mee werkt. Ikzelf denk dat er veel in externe studios gebeurt. Ik denk niet eens dat ie uberhaupt zelf een studio heeft.

Uhmm.. nee hoor Arv.
Maar elke keer als er een DJ/Producer draadje opgestart wordt dan trekt het een 'bepaald' soort mensen aan. Ajswib.

je bedoelt Bass zeker? :D

Ik hoop alleen niet dat deze discussie op een rel uitdraait. Want een aantal mensen vind het blijkbaar leuk om elke DJ voor rotte vis uit te maken en elk persoon dat populaire (dans)muziek maakt gelijk te stellen aan een lagere rangorde mens.

Om deze mensen dan vriendelijk te vragen niet te reageren. Ik dank u hartelijk.

Van z'n website.

Dus van vijandigheid is er geen sprake denk ik dan maar.

En hij is toevallig ook A&R manager. Eigenlijk een minpuntje. ;)

Ja juist..Maar blijkbaar trekt het toch weer steeds de verkeerde mensen aan.

Ik ook van jouw. ;)

Flikker deze hele zooi maar dicht,er kan blijkbaar toch niet normaal gepraat worden. Zijn toch vaak weer de mensen met de grootste :gaap: :okdan:

Ik verwijs je naar de thread van Ad Visser,is ook leuk.

Ik ben niet echt goed bekend met het werk van Oakenfold, ken alleen de hitjes en wat dingetjes die ik ooit es gedowned heb, en dat bevalt me wel ! De man krijgt het voor elkaar om met niet al te originele geluiden toch een lekkere, soms dromerige, sfeer neer te zetten.

Misschien een beetje een dom vergelijk, maar sommige nrs van Oakenfold doen me aan the Beloved denken, zowel qua soundjes als qua sfeer. (plusje imo)

Back