AOR
Ouwe rot
Vond hem voorheen wel ok, maar ik vond het af en toe iets te trancy. Evenals Digweed, die ging me ook steeds meer tegenstaan. Sasha heeft nog het langste stand gehouden.
Echter, vind ik de progressive van tegenwoordig gewoon bagger, zo diep als een bodemloze put.
Vroeger zat er nog gevoel in, nu is een stemmetje die DEEP zegt met een duurklinkende delay al helemaal geweldig, vooral dat Bedrock label dat zuigt helemaal aan alle kanten. HOOJ dat was goed, etc...
maar, jah, das min ongezoueten mening.
Echter, vind ik de progressive van tegenwoordig gewoon bagger, zo diep als een bodemloze put.
Vroeger zat er nog gevoel in, nu is een stemmetje die DEEP zegt met een duurklinkende delay al helemaal geweldig, vooral dat Bedrock label dat zuigt helemaal aan alle kanten. HOOJ dat was goed, etc...
maar, jah, das min ongezoueten mening.

ik ben stoer.
als gift aan de mensheid. het doet wel pijn te zien dat er mensen zijn die dit waarderen, en op een muziekforum.
muziek is zonder ziel, gewoon platte pap. De mensen luisteren er alleen maar naar omdat er een of andere grote platenmaatschappij zegt: Dit moeten jullie luisteren.
eeh wat ?? u riep mij ??
Ik wordt hier zo moe van.