Paul Oakenfold

Origineel geplaatst door justin
Vreemd...niemand die zijn werk/ gemixte plaatjes waardeert of is het tegenwoordig alleen maar tiesto wat de klok staat.

Die Tiesto remix van Southern Sun is wel lekkah :P :P :P

Nee, maar ff serieus... Ik lees hier overal dat ie nogal sympathiek is terwijl ik zelf uit een interview juist de indruk kreeg dat ie een neiging heeft naar arrogantie om het maar netjes uit te drukken :engel:
Verder ben ik niet zo bekend met 'm, heb wel wat setjes van 'm gehoord, maar die vond ik niet zo indrukwekkend eerlijk gezegd, op een paar leuke plaatjes na in zo'n set. Teveel van die moeilijke gevoelloze progressive (naar mijn smaak).Maar dit is inmiddels ook alweer tijdje geleden. Misschien dat ie tegenwoordig wat minder van die moeilijke draait?

PS: Right Here, Right Now is toch van Fatboy Slim!?
Right Here, Right Now lyrics van Fatboy Slim 8o)

Origineel geplaatst door BigDplayboy
PS: Right Here, Right Now is toch van Fatboy Slim!?

Ja, nogal !

Vet nr, met 1 van de gaafste videoclips die ik ooit gezien heb !
(dat ik me de clip nog kan herinneren wil al heel wat zeggen......ik ben niet zo'n MTV-ert)

Haha, inderdaad een vergissing die ik gemaakt heb...

:doei:

een artiest/ muziekant hoeft niet direct een producer te zijn!
Tijs heeft idd wel mensen voor zich werken (producers!) maar dat betekend niet dat hij niet met 't idee komt,
En hij is ook zeker betrokken bij het ontwikkelen van het product.

Wat betreft oaky, tja... mooi hoe hij allerlei muziek stijlen extra dimenties kan geven.
denk maar aan een rock/punky nummer met een stereo beeld van een vette house track, dat is pas kwaliteit.
Ik ben niet iemand die direct naar een feestje gaat als oaky draait ofzo, maar hij draait leuk (lees goed) enz.

" NIET IEDEREEN KAN EEN HEKD ZIJN ER MOETEN OOK MENSEN GERED!"

Attachments

• paul_oakenfold_stadium.jpg
    paul_oakenfold_stadium.jpg
    14,2 KB · Bekeken: 83
back to the topic ......
paul oakenfold vind ik persoonlijk het school voorbeeld van gedegen vakmanschap
goede platen keus Weet hoe hij perfect een set moet opbouwen en afbouwen wat ddemeeste wel eens vergeten
is zeer proffecioneel met zijn vak bezig
trance is niet mijn persoonlijke voorkeur maar zoals hij het doet maakt dat de titel d.j. toch een beroepsnaam word

gedrevenheid en passie zijn twee dingen waar ik altijd respect voor heb

:Tiesto
:Traffic
:Original Mix a1
:Max Walder Remix b1

A1.Traffic (Original Mix) (7:01).
Written and Composed by Tiesto.
Sample taken from the track Psykofuk by Sean Deason.
Published by Allure Muzik. ISRC-Code blabla..
B1.Traffic (Max Walder Remix) (7:34).
Written and Composed by Tiesto.
Sample taken from the track Psykofuk by Sean Deason.
Published by Allure Muzik. ISRC-Code blabla..
Remix and additional production by Max Walder.
All tracks P & C 2003 Magik Muzik/Black Hole Recordings.
art design blabla..
image blabla..

Er zijn volgens mij 2 dingen mogelijk.. Max Walder is de producent van Tiesto.... of hij heeft alleen de B1 remix gedaan. Het lijkt mij toch dat als Tiesto niet al zijn nummers zelf produceert dat ook wel netjes bij al zijn nummers vermeld zou staan????

Verder terug naar oaky natuurlijk, oaky is oke hoor heb veel van zijn platen in huis net als van Tiesto vind ze beiden erg vernieuwend altijd weer en ferry natuurlijk :biertje:

Heb vandaag even de Great Wall opgezet. Gvd. wat een lekkere cd is dit zeg! Ik vind het echt klasse dat bepaalde mensen gewoon een vette sfeer neer kunnen zetten op een aparte manier. Als ik bepaalde nr. luister dan vraag ik me echt af hoe ze bepaalde producties inelkaar gedraaid hebben,zware klasse.

Back