Hij is nog (lang) niet af, maar hier effe een Nu Breaks dansvloer-dingetje dat ik van het weekend heb zitten bouwen..
Alle commentaar is welkom!
Download de track
Alle commentaar is welkom!
Download de track
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

).
De track is ook zeker nog niet af! De vinyl-edit moet zeker wel zo'n 6 minuten gaan duren. Live denkOrigineel geplaatst door DJ @tiq
Ik vind hem op zich er leuk qua opzet weinig op aan te merken 2:54 is misschien erg kort maar je moet het groter (als in Live set) zien denk ik.
Tja, is waar. Big Beat is op een gegeven moment 'dood' verklaard door de pers, dus die term wordt niet meer echt gebruikt. Als verschil tussen Big Beat en Nu (Skool) Breaks zou je kunnen aandragen dat Big Beat meer op samples en funky drumloops gebaseerd is en dat de breaks van tegenwoordig wat meer 'geproduceerd' klinken.tegenwordig heet het opeens Nu-Breaks maar ik herinner me het toch als chemical/bigbeat! en dat is wat ik ook produceer.
Ja, dat optreden is zojuist verplaatst naar een nog nader te bepalen datumik zag dat jullie een optreden hebben in de Harmonie in Vlaardingen ik kom zeker ff kijken succes!![]()

Ja, er moet gewoon nog iets bij wat het net iets meer geeft.Origineel geplaatst door Danny
Alleen nooit gedacht om er een echte melodie overheen te zetten?
Klopt, das ook het probleem met dit nummer.. daarom ben ik er ook nog niet mee verder gegaanOrigineel geplaatst door C-Code
Ik vind het wel een lekker nr......maar het mist een beetje een hook ofzo, het blijft niet echt hangen.