Spot De Synth

Op de Rhodes Minimoog rechts van hem Synclavier, links van hem Yamaha DX7 met daarboven Chroma Polaris
Achter hem:
Yamaha DX1 en op de achtergrond staat nog een rack met een Oberheim Matrix 12 en eronder een DX5 of DX7 is niet helemaal duidelijk

Die rechte heeft iig een mini-moog, die linkse misschien een poly-moog?

Alleen die 2x Minimoog niet in de oorspronkelijke behuizing; de 'module' is losgemaakt van het keyboard.

hmm...ik heb wederom geen bijdrage kunnen leveren.
Rest mij niks anders dan diegenen die dat wel hebben gedaan uit te maken voor: nerd.

[edit]
verder kan ik prima tegen mijn verlies :P

Nou voor speciaal voor matthewleblom dan even dit filmpje, welke synths zie je voorbij komen.

:W

wie ze allemaal raad krijgt een cd van Skies

Op de Rhodes Minimoog rechts van hem Synclavier, links van hem Yamaha DX7 met daarboven Chroma Polaris
Achter hem:
Yamaha DX1 en op de achtergrond staat nog een rack met een Oberheim Matrix 12 en eronder een DX5 of DX7 is niet helemaal duidelijk

Je bent de leukste vergeten een fairlight en een ppg

wie ze allemaal raad krijgt een cd van Skies

blij-ja-knikken.gif

Je moet gewoon de link uit je adresbalk kopieren ARV, maar dan zonder s achter http

Wat een pannekoeken muziek zeg, haha.
Dat is zeker een challenge, alleen al om het uit te houden ernaar te kijken (geluid gaat vanzelf uit op mijn laptop :D)

Deze foto maakt het wat makkelijker. Ik gok dat de kalende koekenbakker op een baldwin speelt en de harige koekebakker op een Siel

71338-620-465.jpg

Frans (die harige koekebakker?) speelt volgens mij op een Polysix. Als je goed kijkt zie je de aan de achterzijde de bekende uitsteeksels waar je het netsnoer zo lekker achter kan oprollen.

Hier een hele moeilijke Aphex Twin in Parijs 1993...(op dat zwarte ding rechts op de tafel na die kan iedere sjappie spotten natuurlijk :D )

Een flesje water.... En daarna kreeg ik een epileptische aanval. :bekdicht:

Nou er staat een hoop spul iets wat op een CMU roland lijkt maar het niet is, een hoop 19" dingen en dat grote zwarte ding op de hoek van de tafel met die drumpads...lijkt op een RZ1 casio maar is het niet...of een SY700 Yamaha maar die bestond toen nog niet en is ook niet zo groot

Owja achter die MS20 staat nog een MS50 zie ik nu :biertje:

Hier een hele moeilijke Aphex Twin in Parijs 1993...(op dat zwarte ding rechts op de tafel na die kan iedere sjappie spotten natuurlijk :D )

Hehe je bedoelt de ms-20 en de tr-626 gemod en een flanger pedaaltje met een Reticon BBD chips en een Atari.

Back