NORD Modular G2 is er !!

Ed Beukers

Techno 4 Life !
Ja ja ! Het heeft even mogen duren maar daar issie dan...De Nord Modular G2

Ik heb m sinds gisteren in huis en ik vind m nu al helemaal top!
Clavia heeft zichzelf weer overtroffen !!

De software die erbij zit is duidelijker dan bij de Nord Modular 1, meer kleur o.a.
Verder is de gebruiksvriendelijkheid optimaal, je kan er zo mee aan de slag !

Dus ik zou zeggen...check m uit bij Feedback !!

Groetjes Ed

Attachments

• g2releasetopview.jpg
    g2releasetopview.jpg
    87,7 KB · Bekeken: 101
gefeliciteerd :)

dus feedback heeft ze op voorraad?

hmmmm...nee niet op voorraad volgens mij...maar ze komen nu wel sneller denk ik...

Ik heb er 4 maanden op gewacht...:stupid

Maar t loont de moeite

Op die tweede foto zie je ook de rackversies, geloof ik.

Dat niet alleen, kijk eens naar de rij drukknopjes helemaal rechts bij de bovenste.

Bedankt voor deze posting. Ik begon die lelijke plaatjes van die stringer soft synth en dat Commodore 64-programma al aardig beu te worden. Nu zie ik als eerste een fraaie nieuwe Clavia-synth als ik het Synthforum bekijk. Dank!

Gefeliciteerd met uw aankoop !

De rackversie zou hetzelfde moeten zijn ?

Origineel geplaatst door Saskija
Bedankt voor deze posting. Ik begon die lelijke plaatjes van die stringer soft synth en dat Commodore 64-programma al aardig beu te worden. Nu zie ik als eerste een fraaie nieuwe Clavia-synth als ik het Synthforum bekijk. Dank!

Helemaal mee eens ! Ben maar een tijdje weggebleven maar nu durf ik weer op de site te komen :D

Zijn er behalve Feedback andere winkels waar ze daadwerkelijk een G2 speelklaar en/of in het magazijn hebben staan. En voor welke prijzen gaat hij dan weg?

Bij de Musichouse hebben ze m ook...maar ik weet niet hoe t zit met de voorraad

Ze gaan weg voor €1999,- (Feedback prijs)

Moet daar nu een zware PC achter of is een gewoon pruts PC'tje goed genoeg?

Wow! Fantastisch Mr. Ed!
Dan gaat de mijne ook niet zo lang meer weg blijven hoop ik :{
Heb hem besteld op 7 februari.

Veel speel plezier ermee!
:biertje:

Origineel geplaatst door Prophet
Moet daar nu een zware PC achter of is een gewoon pruts PC'tje goed genoeg?

Alles met USB zou 't moeten doen. De Editor vreet niet zoveel.. Windows XP aan de andere kant... :D.

En de Editor (2 mb download ongeveer) stond hier op 't forum. Weet niet of 'ie er nog steeds staat.

Wauw gefeliciteerd...!

Voor mij is het nog even dromen en sparen (oef wat een boel euro's)... en ondertussen nog lekker verder mijn 'oude' modular. Maar waar ik benieuwd naar ben wat de G2 betreft, op de clavia site staat een mp3tje waarin je de G2 een acoustisch gitaartje hoort nadoen, erg realistisch vind ik (zeker gezien het om synthese gaat dus nog van alles mee aan te klooien), betekent dit dat je ook best behoorlijk realistische (acoustische) piano klanken kunt creeëren? Dan kan misschien mijn digitale piano ingeruild voor een G2 ... :-)

-Jan

Lijkt me een waanzinnige bak vooral nu ze wat effecten erbij gegooid hebben wat mijn ''ouwe'' modular niet heeft...
Wat betreft die PC editor denk ik niet dat die veel vreet aangezien dat echt puur de aansturing is het daadwerkelijke vreten zit hem in de Nord Modular zelf (en die kan daar heeeel goed tegen)
:D

Vind alleen nog steeds de prijs van de G2 te gek voor woorden bijna 2000 € veel geld maar waarschijnlijk zijn geld meer dan waard (was ik maar wat rijker)

Back