Stickertjes op je mengtafel(sufste thread ooit)

Da's gaffa tape, om alle herrie van de monitor speakers een beetje te denken als ik dingen inbrul.
Dan zeg je misschien, dan doe je toch een koptelefoon op, maar goed, als ik live dingetjes doe dan kan je moeilijk het zaalgeluid zachter zetten. Ach, 't is een kijkshop mic dus het geeft niet ;)

-C-

je kunt natuurlijk ook gewoon onthouden wat waar zit in de mixer, of labeltjes aan je kabels maken. Hoef je in ieder geval je mixer niet vies te maken :)

Re: Stickertjes op je mengtafel(sufste thread ooit)

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Sapperdeflap, dit was al de 1000000ste keer dat ik misgreep op mn mengtafel en mn mix heb vernacheld. Ik wil dus graag stickertjes op mijn tafel doen zodat ik kan zien wat waar zit, maar ik vind het toch zonde om er zomaar iets op te plakken. Hoe kan ik dit slim oplossen??

Ik gebuikte mijn mixer niet voor demix maar ook voor opnemen van je muziek instrumneten is het wel handig stickertjes.
Ik heb van die hele keline ministickertjes gekocht bij V&D en er op geplakt ook op mijn patchbay.
Ik was het zat om aan de verkeerde faders te schuiven en de stekkers in het verkeerde gat te stoppen.

Origineel geplaatst door ZmokE
Ook handig...maar wel permanent.

image-slaghamer.jpg

slagstempels-1.jpg

:dubbel:

MagTags

Handig? :confused:
Stel je eens voor: op 8 kanalen moet ik 'synth' plakken en op 4 'drums'... wàt een overzicht :dubbel:

HOEST*ripoff*KUCH!

Origineel geplaatst door Laurens O
Een Dymo labeler, Das pas handig! En laat verder geen sporen achter

juist dat is de beste manier.

Dat heb ik ook gedaan op mijn mengpaneel, heel handig, voor als je niet meer weet wat waar precies aangesloten zit (en als je veel wisselt).

Phochos:D

Gewoon nix aansluiten, hoef je al die ongein ook niet te gebruiken.. oookeeee *flauw* :D

Laatst gewijzigd:
Yep, hier ook gewoon scheurtape: niet mooi, maar werkt goed en strontgoedkoop. Zo eraf te halen zonder sporen.
't Is toch maar voor op een Behringer bij mij.. :D (en ook bij mij is er precies zo'n 'randje' ervoor)

Maar de hamer van Zmoke is beter, tenzij je wat vaker wisselt van aansluiting.. :D geweldig, Zmoke!

Ik wil niet lullig doen, maar die gekleurde stickers doen me aan de Josti Band denken 8o)

Elk kanaal is toch al genummerd?

Mijn tafel heeft overigens een aparte strook (onder de faders) speciaal om op te kliederen met stift, maar met mijn handschrift heeft dat niet zoveel zin.

Gewoon lekker zonder stickertjes. Houdt het (live) mixen nog lekker spannend ook! ;)

Die voorbedrukte magneten zijn leuk, maar wat moet ik nou op de kanalen zetten die bv een ultra gedistorde modular synth ofzo heeft? 'Flute' ?? dat kan toch niet

Custom Set
Fill in the form and design your own set! - $21 (+ $3 shipping)
When you have it how you like it, hit the "Submit" button on the bottom.

;) Je kan ze dus ook zelf ontwerpen: DisModS bijv.?

Origineel geplaatst door gemmetje
Waarom ?

Als het alleen vanwege het "uiterlijk vertoon" is, okee, niet belangrijk voor mij.
Maar heb je ook nog andere nadelen ervaren ?

Schilderstape of crêpe-tape is alleen fijn als het er niet te lang op blijft zitten. Gebeurt dit wel..... dan krijg je echt enorm ranzige lijmresten.... die je er dus echt niet makkelijk meer afkrijgt, dan lijkt het wel hars.....:stupid

Origineel geplaatst door Phony
Schilderstape of crêpe-tape is alleen fijn als het er niet te lang op blijft zitten. Gebeurt dit wel..... dan krijg je echt enorm ranzige lijmresten.... die je er dus echt niet makkelijk meer afkrijgt, dan lijkt het wel hars.....:stupid

:confused: Wel? Nog niet meegemaakt, eigenlijk. En anders doet een beetje wasbenzine wonderen (op de metalen mixer!)

Back