[BEATS] met gitaar enzow ...

JohnDoe31

Gedeactiveerd account
eindelijk weer eens in me studio gezeten

gewoon wat beats met een sampletje eronder
en piano en bass erbij ...

gebruikte bakken
mpc2xl,k2000(piano en bass gitaar), mc202 (voor de lage subass)

op zich lekker plaatje MadR

maar

[mierenneuk mode on]

De beats klinken wel ietwat statisch.. misschien velocity layered beats gebruiken?
is maar een tip

en de ride vind ik niet zo passen.

[mierenneuk mode off]

gzd

Arv

dank ... beats zijn ook vrij snel opgezet .. oude kit

ik vind het nog te mager om er echt een oordeel over te geven...

de groove is ok... vooral die ride...
dat solo hatje op het laatst vind ik niks.. op de kick zeg maar...

en de bassline vind ik een beetje te kaal, en die hoge slap vind ik niet cool... maar ik houd meer van electronisch gedoe denk ik...

en het piano thema is nog weinig uitgewerkt... vind dat als je er een vete solo doorheen jast ie al meer body krijgt...
maar daar kan ik nu niet over oordelen...

dit soort muziek vind ik erg chill... maar hierover kan ik nog weinig oordelen...

Origineel geplaatst door barn
ik vind het nog te mager om er echt een oordeel over te geven...

Ik denk dat ik me hier maar bij ga aansluiten; het klinkt niet echt af, vind ik. Ik bedoel: ik zou nog wel wat dingen veranderen aan de mix (bass wat harder bijvoorbeeld), de drumloop (de ride is overheersend) en de productie (klinkt nogal vlak allemaal, vooral die bas) en aan wat het nummer zou moeten dragen überhaupt (mis ik een beetje).

Maar ja, als je zelf al zegt dat je maar een beetje wat gedaan heeft, dan valt er eigenlijk nog niet zoveel over te zeggen, toch? :confused:

het kabbelt maar een beetje door vind ik. Niet echt je van het zeg maar. Maar goed,ieder zijn smaak natuurlijk. Vind het allemaal wat sloom en blijkbaar wacht het op iets,hij zegt ik wil losssssssssssssssss..:D Grapje natuurlijk maar word er eigelijk een beetje suf van.

Je hoeft er natuulijk niet gelijk een 4x4 beat in te gooien:D maar het mag van mij wel wat aktie hebben in deze muziek genre. laat het eens lekker gaan op den duur zou ik zeggen.

goh wat een uiteenlopende meningen/omerkingen weer ... txs !

wat ik zelf vond was dat de beats misschien iets te hard en nadrukkelijk aanwezig waren ..

en er zit nog een subbass onder de kick ! is een mc202 en die moest ik echt in bedwang houden

maar voor mij is het echt de groove die aanstekelijk is .. 93 bpm ... met de rides in 75 % swing

solo had ik al ... mooie arp axxe in de herbi mode .. god made me funky style ;)
echter me axxe kan alleen via de mc202 aangestuurd worden .. cv/gate uit de pro2000 pakt ie nog niet ....

is misschien wel iets voor spannende reclame ofzow ..

Back