Je laatste 3 verkopen.

:P

suggesties kan ik zelf ook wel doen, maar ben bang dat als ik het verkoop (of weg sodemieter) ik stiekem toch spijt krijg.

voorbeeldje;
die twee dynamische microfoons, staan natuurlijk niet in verhouding tot de NT1a, maar heb laatst wat badkamer-foley opnames gedaan waar ik mijn NT1A echt niet in wil hebben :-)

die boss me-30, scherm backlight is kapot, ik gebruik 'm bijna nooit meer en effecten zijn ook beschikbaar in software vorm, maar 'bijna nooit' is toch soms, en de keren dat ik 'm gebruik ben ik toch blij dat ik 'm heb. Ga ik waarschijnlijk toch wel vervangen door een Pod tzt.

die ak. versterkte gitaar heeft een brug die stuk is aan de onderkant (sla de lage e hard aan, en hij flikkert van de hals af), maar zet een capo op de eerste positie en het gaat wel weer....

Duzzzz. De rest hou ik (want voor mackie of genelec monitoren heb ik helaas geen geld. enneh, die vocal harmony expansion in m'n motif zat erbij toen ik 'm kocht en die doe ik pas weg als ik slots te weinig heb. Ha!) :D

Bericht door een moderator:
threads samengevoegd

steinberg bpm force
m audio delta 24/96
rode nt1a

reden: het is toch niks voor mij, zeker niet bij de computer. ben tot mijn grote vreugde toegelaten tot een bandje dat erg goed speelt, dat is veel leuker. daarom maar weer een source aangeschaft, een combo en een shure microfoon.

om dezelfde reden hoop ik trouwens morgen een remote25 van novation te verkopen en dan nog een stel krk rokit5 active monitors...

laatste 3... voorlopig zal het hier ook bij blijven :D

2x Technics Sl1210mkII
1x Behringer DJX700
1x KORG X3

mag dit erbij? eerstvolgende AANKOOP:---> nieuw mengpaneel(tje).... me geleende Alecto is kaduuk

Korg Karma
Erg veelzijdige bak en goed voor van alles en nog wat. Het leukste is natuurlijk de Karma engine zelf maar eigenlijk gebruikte ik die nauwelijks. De Karma MW software heb ik ook aan de tand gevoeld en je kan echt de gekste dingen bedenken maar er kruipt erg veel tijd in vooraleer je zelf bruikbare dingen vanaf nul samenstelt. Maanden geleden heeft deze plaats geruimd voor een Motif ES8. De Motif ES arpeggiator kan erg veel dat je met de Karma engine ook wel kan. Het belangrijkste verschil is dat de Karma dit allemaal in realtime kan. Het belangrijkste 'minpunt' vond ik toch dat het wel vrij 'random' is en ik heb toch graag wat controle over wat er allemaal wordt opgewekt en met de Motif ES kan dat perfect en heel gedetailleerd. Het klavier van de Korg Karma vond ik ook niet echt super. De Karma heeft hetzelfde FATAR klavier dat je ook terugvindt op de Triton Le61 en Le76. Op de Triton Classic/Studio/Extreme zit een beter klavier. De Korg Karma is zeker een goeie bak hoor maar ik vond 2 workstations teveel van het goede en heb m'n Motif 8 en Korg Karma vervangen door een Motif ES8 die, voor mij, het beste van de 2 bevat.
Yamaha AN1x
De beslissing om deze goeie bak weg te doen was niet erg moeilijk want ik heb deze vervangen door 2 PLG150-AN, dus eigenlijk heb ik nog steeds een AN1x maar hij neemt veel minder plaats in en is perfect geintegreerd met de Motif ES8.
2 Yamaha AN200 en 1 DX200
Deze had ik gekocht om onmiddellijk te molesteren. Ik heb de PLG150-AN en PLG150-DX kaarten eruit gehaald (is erg makkelijk te doen) en daarna de modules als drumcomputertje weer doorverkocht zodat de uiteindelijke prijs van m'n PLG-kaarten wel erg voordelig is geworden.

Reden van verkoop is dat ik meer met software ben gaan doen. Van het geld van de A station heb ik de Pro 53 gekocht van Native Instruments waar ik zeer tevreden over ben. En heb nog een aantal dingen te koop staan om geld bijmekaar te krijgen voor een Digidesign 002R

- Novation A station
- Novation Drumstation
- MAM MB33

Eruit:
  • Roland TR-909
  • Akai S3000xl
  • Clavia Micromodular
  • Siel EX-80
  • Roland TB-303

Erin:
  • Novation Drumstation
  • Yamaha DX-100
  • Gratis Echo Darla geluidskaart

Ik heb nu een beperkte setup die me eigenlijk zeer goed bevalt. Van de 303 is wel jammer, maar ik gebruikte hem gewoon niet (meer).... En ik heb er iemand heel blij mee gemaakt. Ook leuk. 8D

Waldorf Q> Niet helemaal mijn ding..

Akai Z4 Sampler> Werd een beetje overbodig. Heb er later toch wel een klein beetje spijt van gehad.

Een midi interface waarvan de merknaam mij even ontschoten is> Het was gewoon een kutding. Hoop dat de nieuwe eigenaar er meer aan heeft dan ik maar dat kan ik me niet voorstellen..

TX81z (wil ik weer terug :D)
CZ-3000
Juno-1 (heb ik al weer terug in rackvorm :D)

Roland JV-90 (jack-aansluitingen + knoppen waren versleten, had voor 'live' optredens iets stabielers nodig)
Roland RS-5 (miskoop; zeer zwak geluid vergeleken jv-90, zag vervolgens een xp-30 voor een mooie prijs)
Roland XP-30 (prima apparaat, wilde echter nog liever een Yamaha Motif 6, en die is echt ok)

Vermona synthesizer( niet mijn ding)
Behringer Compressor DSP 9090 (onmogelijke interface, plus edit software werkt niet op XP, Dit soort fratsen zijn voor mij een reden om juist minder software afhankelijk te willen zijn))
Boss Dr-550 (midi ingang kapot uiteiendelijk makkelijk gerepareerd doro degenen die hem gekrocht heeft eigen lijk wel weer spijt van)

Back