Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)

Origineel geplaatst door Nightstorm
nog ff een vraagje (ben nog aan het twijfelen en zit nog steeds op me belastinggeld te wachten)
hoe is de distortion van de dp4? zou iemand me daarvan een voorbeeldje kunnen laten horen? alvast bedankt![]()
yoo cool, alleen wil m niet voor kicks gebruiken maar als distortion over me nord, heb de nord 's flink overstuurd op me mixer en dan vind ik 'm erg fijn gaan klinkenOrigineel geplaatst door dione
die van de DP/4 en DP/2 is lekker,maar ruist ook erg,gelukkig hebben die bakken midi dus kun je een effect bypassen > weg ruis....
heb de distortion van de DP/2 ( is bijna hetzelfde als DP/4,maar dan iets meer variaties ) vroeger veel gebruikt.....voorbeeld : de kicks uit "Mayhem","Darkness & Brightness" en meer tracks uit mijn ID&T tijd zijn vaak gemaakt met behulp van de DP/2....je verliest echter wel veel laag,dus moet je het origineel erbij houden...
maar omdat ik door moet lussen via me subgroepen kan ik dan niet meer me kicks oversturen (terwijl dat de enige manier is die voor mij werkt blijkbaar
), dus moet ik een andere manier vinden om m'n nord te oversturen...kan dan kiezen voor een grotere mixer met direct outputs, of een effectenbak, allebei zo z'n voor- en nadelen...zit dus te twijfelen tussen de dp4 en de micro modular, met als voornamelijke afweging dat 't niet zo "plastic" klinkt als veel software-distortionsOrigineel geplaatst door Erazotropa
Misschien een beetje offtopic,
Maar heeft iemand enig idee, of er een VSTI fx bestaat van een Sherman filterbank?

Origineel geplaatst door metatron
Zie vraag 17 https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=10826
![]()
aye!Origineel geplaatst door r.5
De FireworX kost ondertussen nog 'maar' 999€,
dus kan je hem 2de hands misschien al scoren voor 500€!