[dringend gezocht] DIN-SYNC / MIDI converter

Status
Please reply by conversation.

Nightly Build

Go for what you know
mijn DIN-SYNC / MIDI converter is in de reparatie maar ik kan de reparateur momenteel niet bereiken.

Als iemand er eentje te leen heeft/weet of te koop...

get in touch please!

bedoel je bv een msy2 van doepfer, met adapter? die heb ik nog liggen.
maar wat is zo'n ding waard? (weet ik eerlijk niet, hoor het liever van jou, dan dat ik moet gaan zoeken.)

ik heb ook zo'n doepfer .. werkt top ... zie advertentie hier op de site

ja, maar dan in het rood (volgens mij de 'oude' doepfer kleur voor een aantal kastjes zoals mvc4 msy2 en zo.
hij heeft een midi in en midi thru, 2 x dinsync uit (ik gebruikte hem voor 808 en 606 maar de 606 moet weg en dan volstaat mijn regelwerk) en nog een clock out voor bv sequencer van sh101, heb ik me laten vertellen.
84 nieuw? deze is als nieuw (echt waar). ik stuur hem je op voor de helft, 40 dus.

deal!

pass me je gegevens en de cash komt er aan!

dank voor het uit de brand helpen ;)

enne.. is je tr-606 al verkocht?
anders heb ik daar misschien ook wel interesse in.

is prima, ik ken het probleem van eerst iets kwijt moeten.
ik stuur je de msy morgen even op (geen verschil tussen rood en grijs trouwens. vroeger maakte doepfer alle bakjes grijs, later gingen ze een aantal vernieuwde bakjes zoals de mcv4 en msy2 rood maken en sinds kort maken ze die ook weer grijs), maar MAIL ME WEL EVEN JE ADRES !!!

dankje! en groeten, Leo

ps als de outputs al op de tr606 zitten en het is netjes gedaan, dan is dat mooi meegenomen, en hij is ook niet te duur!
succes

enneh.. je mailbox is vol

dank voor de tip sander maar ik heb de msy2 van leo gekocht
zit ook een clock-out op en die kan ik ook wel gebuiken :)

bovendien had ik ook al een rode MCV4 waar ik erg tevreden over ben dus ik ben wel blij met deze deal :)

iedereen bedankt voor de snell reakties.

Status
Please reply by conversation.
Back