De "post-hier-je-super-vette-allergrootste-meest-gewaardeerde-hardcore-track" thread!

vind het eigenlijk niet zo best dat je met dat belletje begint.. vind ik eerder iets voor een break ofzo
voor de rest vind ik je track niet slecht.. alleen technisch gezien wel minder (vooral qua arrangement)
synthgeluid vind ik vet, maar met de melodie kan je veel meer dan dit

vind het trouwens best wel een rare structuur in je track: ik zou eerlijk gezegd met die geluiden van het einde beginnen, dat belletje en al die vocals (die nu in het begin staan) in de hoofdbreak gebruiken, en dan die eerste synth van je (met een andere melodie dan) in het midden van je track zetten :)

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Ik wil best een showtje geven :P

:okdan:

Heb ook ff jou tracks beluistert in dit topic en jouw Unknown Night vind ik wel dik.

Origineel geplaatst door Gerard J
vind het eigenlijk niet zo best dat je met dat belletje begint.. vind ik eerder iets voor een break ofzo
voor de rest vind ik je track niet slecht.. alleen technisch gezien wel minder (vooral qua arrangement)
synthgeluid vind ik vet, maar met de melodie kan je veel meer dan dit

vind het trouwens best wel een rare structuur in je track: ik zou eerlijk gezegd met die geluiden van het einde beginnen, dat belletje en al die vocals (die nu in het begin staan) in de hoofdbreak gebruiken, en dan die eerste synth van je (met een andere melodie dan) in het midden van je track zetten :)

Ik ben het voor een gedeelte met je eens, alleen die structuur was zoals ik het bedoelde en dat ga ik ook zeker niet veranderen. Ik hou niet van standaard opbouw zoals jij het beschrijft... Toen ik dit nummer maakte had ik alleen een nord lead, een tr-909(+ compressor/limiter/gate), een fx processortje en een veelste grote mixer. Daarom klinkt het soms wat kaal. Ik had er ook nog iets van een rap sampletje in gewild(maar had geen sampler). Het moment waarop de kick er voor het eerst in kwam was ik eerst erg tevreden mee, maar ik had mn compressor toen op een bepaalde manier ingesteld en ik zou echt niet meer weten hoe... Nu klinkt het een beetje klote..

Maar goed, dit is toch 1 van die nummers die nooit afkomt denk ik.

Bedankt voor je reactie:)

Sander

Origineel geplaatst door Diversion
Ik verwacht hier heel weinig van kwa feedback enz omdat ik zelf er nog net mee bezig ben.
Hij is wat op sommige plaatsen leeg en mist de vocals enz.
Maar gaat om het idee he ;)

Enjoy iedergeval

http://www.futuristic-design.com/temp2/Diversion - Virtual Outputs.mp3

Dit is echt zwaar overstuurd, doet bijna pijn aan mn oren...

Wat je zelf zegt klopt wel, maar het idee is goed. Ben benieuwd hoe het verder gaat...

Ik maak normaal niet zo van die 'toegankelijke' hardcore, meer het duistere werk enzo, maar volgens mij ben ik hiermee wel aardig op weg, als het niet zo is moeten jullie het maar zeggen8o)

Klik

Origineel geplaatst door dj.wexx
Ik maak normaal niet zo van die 'toegankelijke' hardcore, meer het duistere werk enzo, maar volgens mij ben ik hiermee wel aardig op weg, als het niet zo is moeten jullie het maar zeggen8o)

Klik

Vindt m niet zo geweldig, beetje te simpel naar mijn smaak. Hij klinkt ook nogal droog, ik zou er wat reverb bij gooien..

Groeten,

Sander

Origineel geplaatst door The Unholy
Vindt m niet zo geweldig, beetje te simpel naar mijn smaak. Hij klinkt ook nogal droog, ik zou er wat reverb bij gooien..

Groeten,

Sander
Reverb heb ik er voor het grootste gedeelte juist weer uit gehaald omdat het me nogal ging irriteren, maar misschien dat ik 'm toen al te vaak gehoord had.
Simpel is het inderdaad wel ja, misschien is dit ook wel een typisch gevalletje van "schoenmaker blijf bij je leest" :D

ik vind hem wel leuk :)
ben niet zo thuis in de nl hardcore gabber hoek maar klinkt wel ok
het zou helemaal te gek zijn als je er nog een snelle breakbeat onder zou zetten!
verder zou ik nog wat doen met je synthgeluidje wat langzame filtersweeps of zo maakt het op den duur wat minder eentonig

Origineel geplaatst door Bitcrusher
Hier mijn eerste hardcore oldscool 'track' even snel gemaakt voor een hardcore vrind.
Is geen heel nummer, moet nog uitgewerkt worden, maar toch leuk om even te posten.
Ben zelf meer van de techno, maar vind dit wel een lek uitstapje.
Luistert en huivert:

http://www.vanroonenzoon.nl/prive/gabbah-03.mp3

Het klinkt op zich wel leuk, lekker ouwe school, ik mis alleen een bassdrum... Hij is er wel, alleen zit er totaal geen power in. De breakbeat drukt m al helemaal weg..

Dus of mn boxen zijn kapot of je moet de bassdrum wat harder maken...:)

Origineel geplaatst door VD_Dhalsim
Met Buzz + enkele VST-effecten.
Welke generators?
Of alleen samples?

Origineel geplaatst door manvsmachine
Welke generators?
Of alleen samples?

HD Ozo
HD Phatgrad
FSM Infector

Ik heb in dit nummer trouwens 52 verschillende machines gebruikt...

thnx

Back