sorry dat ik dit topic even omhoog kick, maar er moet me toch even wat van het hart...dit topic was oorspronkelijk bedoeld om alle generaliserende figuren die zo makkelijk over hardcore denken 's uit te dagen iets te maken
er zijn hier inmiddels 8 pagina's volgepost, maar door mensen die of al met hardcore bezig waren of mensen die zich er nooit laatdunkend over hebben uitgelaten en het als een ware uitdaging zagen
de mensen die stellen dat het in no time in elkaar gezet kan worden of dat het toch alleen maar "ruis" is, die zie ik hier niet...als het zo makkelijk is, dan is het toch een kleine moeite om even wat te maken en ons hardcore-liefhebbers compleet te kakken te zetten!?
WAAR BLIJVEN DIE TRACKS DAN!?!?!?
deze topickick is omdat ik de laatste tijd weer veel van die laatdunkende opmerkingen tegen kom en ik bij een search dit topic toevallig weer tegen kwam
ik stel dan ook voor aan mijn mede-liefhebbers om bij een volgende diss naar hardcore gewoon te replyen met een link naar dit topic
om het maar even zo te stellen richting de dissers: put your money where your mouth is!
oftewel een zinloze poging om het gezeik te stoppen, maar goed je moet wat proberen...