De "post-hier-je-super-vette-allergrootste-meest-gewaardeerde-hardcore-track" thread!

ano260124

Gedeactiveerd account
De "post-hier-je-super-vette-allergrootste-meest-gewaardeerde-hardcore-track" thread!

Naar aanleiding van de zoveelste, politiek correcte, oeverloze en generaliserende 'anti' hardcore discussie, leek het mij tijd om eens een thread te openen waar al die alsmaar vernieuwende muzikanten hier op het Synth Forum hun eigen hardcore track kunnen posten.

6trak maakte al een smaak makende hoes, dus die weet waar hij over praat... nu nog even de sound die op het vinyl in die hoes moet komen. Dus 6trak... zet hem op!

En ook de leden die wel van hardcore houden of het gewoon leuk vinden om het eens te proberen. Doe je voordeel met deze thread.

Om deze thread overzichtelijk te houden, want ik verwacht bergen inzendingen bij zo'n 'makkelijke' opgave en even zoveel reacties op deze inzendingen, lijkt het mij handig als je een thread met een inzending even voorziet van een duidelijke titel (artiest + titel).

SUC6! }:|

Ik beoordeel de tracks wel.

Better be good:duivels:

Dit kan een mooie thread worden!! :okdan:

Hehe ok, ik heb pas nog een beetje zitten rommelen met wat hardcore dingetjes dus die zal ik als ik thuis ben straks ff hier neerzetten.

Damn net nu ik mijn MKS verkocht heb :(.
Nou ja, ik post toch effe zodat ik ook makkelijk de thread kan volgen.
Het lijkt me een interessant gebeuren!

-C-

Tja, gezien de geschiedenis die Mike aanhaalt zijn de hier toekomstige geposte nummers natuurlijk nu al gedoemd om een slechte review te krijgen..

Origineel geplaatst door Arv
Tja, gezien de geschiedenis die Mike aanhaalt zijn de hier toekomstige geposte nummers natuurlijk nu al gedoemd om een slechte review te krijgen..

Tuurlijk niet... omdat het de bedoeling is dat de critici nu ook eens bewijzen dat het zo makkelijk is. Net zo makkelijk als een rotten-hoesje te maken.

Origineel geplaatst door Arv
we gaan natuurlijk wel voor de opbouwende kritiek

met een simpel "dit is kut" kunnen de pro-hardcore-mensen natuurlijk niet aankomen om de discussie te winnen, dus we gaan de ingeleverde tracks natuurlijk tot op het bot analyseren :)

Ik zal me strax thuis ook eens gaan uitleven en snel wat posten!
cover your ears!!!!

we gaan natuurlijk wel voor de opbouwende kritiek met een simpel "dit is kut" kunnen de pro-hardcore-mensen natuurlijk niet aankomen om de discussie te winnen, dus we gaan de ingeleverde tracks natuurlijk tot op het bot analyseren

U GOT THAT RIGHT!!!

Van mij wel maar ik beoordeel het niet.
Daar kan beter een speedcore head zijn licht over laten schijnen.

het moet dus een headbangende track worden:D

Alle genres binnen de hardcore. Van party tot terror. Het hoeft niet binnen een vakje te passen, als het je oren maar laat bloeden ;)

Dat heb ik niet gezegd:) maar speedcore is nix voor mij dus daar luister ik niet naar, dus dat kan beter aan een ander overgelaten worden.
Dus zgn rittititieuw( wat een belachelijke term btw), darkcore,industrial,traxtorm stylie is welkom.
Laten we zeggen dat de bovengrens bij 200 bpm ligt dan nas ik het nog wel.

Geachte collega dione is nog wat extremer dan mij dus die zal wel andere trax beoordelen ook.
Bullshit tracks zullen genadeloos afgemaakt worden, maar iedereen die zijn best heeft gedaan wordt eerlijk beoordeeld.
Het punt van deze hele thread is dat we nu wel eens willen aantonen dat hardcore niet zo makkelijk te maken is als gesuggereerd wordt.

leuk iniatief :)

ik zal deze week wel 2 van mijn nieuwe tracks posten die af zijn , alleen waarvan de afmix nog een paar details mist...

alleen ff de ftp-programma weer aanslingeren ..... is niet mijn sterkste kant :confused:

Origineel geplaatst door faab

Geachte collega dione is nog wat extremer dan mij dus die zal wel andere trax beoordelen ook.

Ja hoor,kom maar met die terror...:D

Origineel geplaatst door dione
Ja hoor,kom maar met die terror...:D

Ingrediƫnten: 2 verschillende basjes, 1 hihat, 1 clap en 1 stemmetje:

http://www.syntaxterror.com/mp3/track08.mp3

208 BPM, Track is ongeveer 1 jaar oud...
Oke, wat vind je van die zooi? :bekdicht: <--de stukjes tandglazuur springen er al af.. :D

Ow that hurts! :bekdicht: (gelijk weer een posting erbij)

Origineel geplaatst door faab
@ syntax terror, ik heb wel geluisterd maar in mijn ogen is dit speedcore dus
Dione doe je ding zou ik zo zeggen.:)

@Faab: deze is een stuk rustiger
}:|
Ingrediƫnten: 1 bergje wiet, Pffffff.... 1 basje, GEEN hihats,claps of dat soort onzin,hoop vage geluiden:
160 BPM, experimental track. Gemaakt in een hele apparte gemoedstoestand na het in slaap vallen met m'n koptelefoon op en dan weer wakker worden en verder gaan met het nummer, heeeeel vaag.
:gaap:
http://www.syntaxterror.com/mp3/track02.mp3

Back