Origineel geplaatst door faab
@ syntax terror, ik heb wel geluisterd maar in mijn ogen is dit speedcore dus
Dione doe je ding zou ik zo zeggen.![]()
208 BPM is toch geen speedcore, dat is midtempo

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door faab
@ syntax terror, ik heb wel geluisterd maar in mijn ogen is dit speedcore dus
Dione doe je ding zou ik zo zeggen.![]()

het heeft idd wel een beetje een halfslaapsfeertje heheOrigineel geplaatst door Syntax Terror
@Faab: deze is een stuk rustiger
![]()
Ingrediƫnten: 1 bergje wiet, Pffffff.... 1 basje, GEEN hihats,claps of dat soort onzin,hoop vage geluiden:
160 BPM, experimental track. Gemaakt in een hele apparte gemoedstoestand na het in slaap vallen met m'n koptelefoon op en dan weer wakker worden en verder gaan met het nummer, heeeeel vaag.
![]()
http://www.syntaxterror.com/mp3/track02.mp3

JUUUIIIST!!!Origineel geplaatst door bikkel
208 BPM is toch geen speedcore, dat is midtempo![]()
)zo die kick zit er in elk geval lekker inOrigineel geplaatst door omc
Ok dan, here we go.
Handjesklap hardcore noemen ze dit geloof ik.
Artiest: OMC
Naam: Stukkie hakkuh
Downloaden die handel
Hij is dus niet af, heb dit gewoon een keer voor de lol zitten maken en nooit afgemaakt. Mist natuurlijk wat kleine dingetjes die het afmaken, extra soundjes enz, maar al met al is het wel aan te horen denk ik.
Have fun.![]()

Oops het is dus meteen duidelijk dat ik vooral met hardstyle bezig ben.Origineel geplaatst door faab
@ omc.
Kickdrum te soft. Als je nl dit soort kicks maakt moeten ze werkelijk loeihard naar voren gemixed worden om echt inpact te maken.
De melo is veel te lief en de geluidkeuze voor de leadsynth te soft.
Te weinig afwisseling in het arrangement, en de hoofdsample inspireert niet echt.
Ik vind dit persoonlijk meer kwa hardheid in de buurt liggen van hardstyle.
Daar zou de bass mokanik sample ook veel beter passen.
Wel leuk vind ik het plugin bassdrum trucje alleen ook dat had weer met wat meer afwisseling gekunt.
Ik hoor wel dat hier zeker toch wat aandacht aan gespendeerd is.