De "post-hier-je-super-vette-allergrootste-meest-gewaardeerde-hardcore-track" thread!

Kan er niet veel anders van maken dat dit heel erg slecht is.
Heeft een amiga achtige sound waar je al jaren niet meer mee hoeft aan te komen.
Mixbalans is ver te zoeken, het rost niet arrangement is achterhaalt.

Dit is duidelijk een probeersel van iemand die nog nooit echte hardcore heeft gemaakt.
Sample hebben we het niet eens over.

nuff said

Origineel geplaatst door faab
Kan er niet veel anders van maken dat dit heel erg slecht is.
Heeft een amiga achtige sound waar je al jaren niet meer mee hoeft aan te komen.
Mixbalans is ver te zoeken, het rost niet arrangement is achterhaalt.

Dit is duidelijk een probeersel van iemand die nog nooit echte hardcore heeft gemaakt.
Sample hebben we het niet eens over.

nuff said

Faab, wil jij de Amiga-sound even niet beledigen. Dit klinkt meer als iemand die alles met een enkele sinus-golf probeert te maken. ;)

En die sample... pff...

Daarnaast mag ik inmiddels constateren dat alle "het is simpele muziek" uitspraken redelijk teniet gedaan worden. Even in een paar uurtjes een track maken is het blijkbaar niet, want dan hadden er al wel meer inzendingen geweest.

Edit: Ik hoop dat er toch nog wat serieuze tracks komen. Laat je vooral niet tegen houden door de kritiek van een stel blaaskaken.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door D-mike-E
Daarnaast mag ik inmiddels constateren dat alle "het is simpele muziek" uitspraken redelijk teniet gedaan worden. Even in een paar uurtjes een track maken is het blijkbaar niet, want dan hadden er al wel meer inzendingen geweest.
Volgens mij is het zelfs zo dat iedereen die tot nu toe iets geplaatst heeft geen van hun die uitspraken gedaan heeft, de mensen die deze uitspraken doen hebben nog niets van zich laten horen.

Yo xtresist,

Steengoed man!

Mix is vet en je hebt lekker gebruik gemaakt van het stereobeeld,
Geluidenkeuze is top.

:halleluja :halleluja :okdan:

Origineel geplaatst door omc
Volgens mij is het zelfs zo dat iedereen die tot nu toe iets geplaatst heeft geen van hun die uitspraken gedaan heeft, de mensen die deze uitspraken doen hebben nog niets van zich laten horen.

Klopt, ik heb het ook niet over serieuze (desnoods wat mindere) inzendingen.

Yo xtresist,

Steengoed man!

Mix is vet en je hebt lekker gebruik gemaakt van het stereobeeld,
Geluidenkeuze is top.

:halleluja :halleluja :okdan:

:biertje: Dank u dank u.

Dit is allemaal Virus btw. En in Wavelab Montage aan elkaar geplakt.

Herken je btw een bekende melodie erin? Hoor je vooral aan t begin. Kwam toevallig in me op, je moet t alleen weten.

Hint 1: bekende movie soundtrack.

De melo heb ik niet gespot, schande voor zo'n grote filmliefhebber als ik:D

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
=> Intro wat ik heb gemaakt voor Underground Society's Unknown Night
Gaarne over goede speakers te beluisteren, aangezien t laag er goed inzit :)
Is eens wat anders ;)

Dit is inderdaad erg vetjes! :halleluja
Ik wil ook wel een keer wat proberen. Ik zit zelf meer in de trance, heb "vroeger" in m'n protracker/fasttracker-tijdperk alleen maar hardcore gemaakt. Kijken of ik het nog een beetje heb :engel: (zal wel niet, maar ik wil het altijd proberen)
Grootste motivatie: kritiek van een prof. hardcore-menneke (cq. faab :luv: )
Ik laat nog wel watweten tegen de tijd dat ie af is :D

Ik had eigenlijk gewoon een vraag aan de heren faab en dione.

het nummer pilldriver bij jullie wel bekend is het voor mij mogelijk zoiets dergelijks te maken? of heb ik daar totaal de apperatuur niet voor?
ik probeer en probeer maar kan de bassen nooit snel genoeg achter elkaar laten opvolgen.

als iemand anders suggesties heeft sta ik daar ook voor open hoor!!

Is pilldriver niet gewoon met een 909 kick, een equalizer en wat fx gedaan?

Ik zal ook eens wat uploaden maar waar kan ik dat het beste doen?

At t-con,
Alles moet in principe mogelijk zijn de enige drempel ben je zelf.
Voor mijn part maak je duizend verschillende kicks en zet er een galmje over,ga in de weer met distortion plugins
the sky is the limit.

veel suc6:)

Hier een nummertje van mij. Niet af(gemixed), niet echt spectaculair en toevallig het enige wat ik op deze pc heb staan(gebruik andere pc voor muziek)...

Rain

Sander

Laatst gewijzigd:
@ The Unholy,

Dit kan ik niet echt beoordelen omdat het nog een work in progress is.
De echte contouren van een track zijn nog niet zichtbaar.

@ alexander,

Je tracks zijn niet te downen.

@ The Unholy,

Dit kan ik niet echt beoordelen omdat het nog een work in progress is.
De echte contouren van een track zijn nog niet zichtbaar.

Nee klopt maar ik denk niet dat dit ooit afgemaakt word... In elk geval bedankt voor het luisteren. Ik heb hier nog iets dat voor 99% af is, zet m dr vanmiddag wel bij..

Back