wie overtuigt mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door uomo d'onore
pu·be·ren (onov.ww.)
1 in de puberteit verkeren en het daarvoor kenmerkend gedrag vertonen

Tja of mannen die in de "PENO pauze" zitten. Heeft "Freud" ooit zo geforumuleerd

Mannen die al wat ouder zijn, maar zich jonger voelen en meer levenslust krijgen bij een veel jongere vrouw:D

Hmmm, ben 't niet helemaal eens met puntje 8..
-Er zijn mensen die muziek maken voor 't geld
-Er zijn mensen die muziek maken voor de hobby
-Er zijn mensen die muziek maken voor allebei

..vind ik

O ja, en dit is ECHT niet de meest onzinnige Thread ooit! Gebruik de zoek-machien maar es.

Origineel geplaatst door Zoidsity

O ja, en dit is ECHT niet de meest onzinnige Thread ooit! Gebruik de zoek-machien maar es.

Je bedoelt zeker "toets een willekeurig woord in en je komt bij deze thread uit"

Wie weet zorgt GOOGLE de afgelopen 2 dagen ook weer voor nieuwe leden op dit forum. Toets "Groningen" "Drum and Bass" of "Tone-Loc" in en je zal ongetwijfeld een link krijgen naar de meest indrukwekkende thread ooit :D

Re: haai

Re: haai

Origineel geplaatst door mokkeltsie
Hee mensjes,

Now now...als ik jullie nu allemaal in het echt had gezien dan was ik denk ik dood geweest ofzo? mmm...heel aardig dat een paar van jullie niet de moeite hebben genomen mijn verdere verhaaltjes te lezen..mmm...maar goed...doen we het nog us een keertje:

Ik ben op deze site terechgekomen via een vriend van me. Hij zei: leuk, moet je doen, kijken wat ze zeggen als je ze een vraag stelt waar ze pissed om kunnen worden.
En kijkt: DAAR zijn jullie in getrapt! Sommigen dan :) Ik bedoelde het niet slecht, of slet...zoals ik wel heb gelezen. Leuk, leuk, dank u dank u....maar goed: eigen schuld ey...:D

Anyhow..ik maak zelf al heel lang muziek. Ik speel basgitaar, ik zing heel veel, en ik speel gitaar en piano. Ik schrijf mijn eigen muziek en teksten, en dat deed ik van mijn 11e tot 15e voor mijn vroegere bandje 'unearthly'. Daar heb ik veel optredens mee gehad, erg leuk, en ook een ceedee mee opgenomen toen ik 14 was, ook kool.
Daarna heb ik het nog wel geprobeerd met een nieuw bandje, maar dat klikte niet echt. Jammer genoeg wel, want ik mis het spelen met elkaar heeeel erg. Maar ik ga straks in Groningen wonen dus ik hoop dat ik daar weer iets vets vind.

Ik luister best wel veel naar electronische muziek, ben gek op drum 'n bass en als ik uit ga dan vind ik die heerlijke vette beats super! Ik maak al lang muziek en ben het er mee eens dat de stijl niet veel uit maakt, maar vooral de sfeer en het gevoel. En dat kan TUURLIJK ook in 'electronische' (wordt zow een beetje een rotwoord...) muziek!

Maar bedankt voor jullie uitleg en alles, kool dat een paar van jullie ECHT antwoord hebben gegeven. Dat was dus de bedoeling. En euhm...ga nu eten, dus tot lator!

groetjes, marike

Maar ga je nu ooit ook nog komen met nuttige, oeps, ik bedoel serieuze vragen of blijven wij de doelgroep voor verder psychologisch gepiel?? :confused:

Zelfs nadat ons "mokkeltje" (..) ruiterlijk bekend heeft dat ze alleen maar een vraag stelde om jullie op het synthforum eens lekker te jennen, zijn er nog steeds enkele synthforum mafkezen die haar (?) van harte welkom heten! Dan ben je toch wel ver heen..

Wij mij betreft wordt die stomme trut/kerel gewoon uit het synthforum bestand geloosd.

En wat sommige synthforummers betreft: die moeten gewoon op Marktplaats bij de contactadvertenties gaan neuzen, dit forum is ergens anders voor. Of verkoop een synth RAM card en ga voor dat geld eens lekker naar de wallen.

Groeten,

Iggy

Origineel geplaatst door Iggy
Wij mij betreft wordt die stomme trut/kerel gewoon uit het synthforum bestand geloosd.

En wat sommige synthforummers betreft: die moeten gewoon op Marktplaats bij de contactadvertenties gaan neuzen, dit forum is ergens anders voor. Of verkoop een synth RAM card en ga voor dat geld eens lekker naar de wallen.

Groeten

Zo ook goedenmiddag :(
Beetje fatsoen gaarne met je 25ste post sorry hoor maar iedereen is hier welkom BEHALVE als je zo met van die domme opmerkingen komt...
Aangename kennismaking in elk geval :Z

Origineel geplaatst door Catalunya
5. Dit is de meest onzinnige Thread ooit, maar het houdt de gemoederen al 2 dagen bezig

ik ben het eens met zoidsity, het kan erger. mijn stem voor de eretitel blijft bij de wijnballenthread "des onheils".

en om maar even een woord ontopic te posten:

welkom!

(p.s. wel de langste welkomstthread ooit, ook een record :) )

Laatst gewijzigd:
ik eh begrijp het niet helemaal meer hier, dus om even on-topic te blijven: valt er hier nou wat te neuken of niet??
mokkeltsie?

Origineel geplaatst door Leo
ik eh begrijp het niet helemaal meer hier, dus om even on-topic te blijven: valt er hier nou wat te neuken of niet??
mokkeltsie?

Kijk zo'n zoekwoord kunnen ze wel gebruiken op het synthforum. Op naar de 1 miljoen leden.
Om in Bart de Graaff termen te spreken "Guys, gaan we voor C of D-cup?"

Origineel geplaatst door cadra
.. de wijnballenthread..

:D hahaha, ja, bijvoorbeeld; maar da's tevens één van de leukere!

@iggy: als je je ZO gefrustreerd voelt, typ dan niks.

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D hahaha, ja, bijvoorbeeld; maar da's tevens één van de leukere!

of nee, die gestoorde vervolgwoordenthread :D de definitie van "offtopic"!

dit is trouwens ook alweer offtopic.. :bekdicht:

mokkeltsie?
Dat is dan weer gelijk heel grof, nergens voor nodig.
Maar ik vraag me ook nog steeds af wat dat "speciaals" is wat ze in de aanbieding had.

ik ga het je gewoon uitleggen.
het is niet grof (bedoeld); dit is een onderwerp waar in deze thread al heel veel op gezinspeeld is, met opmerkingen over hoe al die jongens toch reageren op en kijken naar zo'n thread, als er een meisje in voorkomt. ook heeft mokkeltje (spreken we hier fries? dacht het niet.) zelf een vage beloning in het vooruitzicht gesteld.
kijk, de hele samenleving is sterk ge-erotiseerd, de hele wereld draait om seks, sex sells, en ook freud wist het al: seks is de drijfveer van ons gedrag. lees de hele thread maar terug: seks komt regelmatig om de hoek kijken. en dat er dan ineens het woord neuken staat, is grappig bedoeld en een soort voorgehouden spiegel. dat jij juist daar van schrikt, doet me denken aan mijn moeder, toen ik nog een ventje was (svp geen grappen over mijn moeder, ze is overleden), die het aan tafel niet over kanker had, maar over K.
altijd jammer als je zo'n grapje moet uitleggen. nou ja.

dat jij juist daar van schrikt, doet me denken aan mijn moeder
Wie zegt dat ik schrok?
Ik vindt het alleen overbodig. Zou dat de reden zijn waarom hier zo weinig vrouwen zijn, als ze al gelijk als een lustobject behandeld worden?

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
mie toe maar aangezien ik zelf ook reageer had ik ook geen kritiek :geslaagd: dan zou ik mezelf een beetje voor lul zetten, bovendien meer dan 3 kwart van deze thread is off topic gelul.. zoals dit :D hehe

lol.... :D

Origineel geplaatst door MIDIoot
Wie zegt dat ik schrok?
Ik vindt het alleen overbodig. Zou dat de reden zijn waarom hier zo weinig vrouwen zijn, als ze al gelijk als een lustobject behandeld worden?

ok, niet 'schrok', maar je vond het heel grof en onnodig.

kan je me uitleggen wat er verder wel werkelijk nodig is aan deze thread, of aan dit forum? (niet doen hoor, retorische vraag.)
ik maak een grap over de hele thread en behandel vrouwen in het algemeen en mokkeltje in het bijzonder niet als lustobject hier (dat had ik eerder al gedaan, toen ik zei dat ze er goed uitzag, maar toen sliep je nog!)
ik denk ook niet dat het mogelijk behandeld worden als lustobject de vrouwen afschrikt. het gaat er meer om dat het juist de mannen zijn die de leegte in hun leven opvullen met dit soort apparaten en bijbehorende fora. vrouwen zijn wel wijzer.

ik had trouwens net een wijntje op en toen mijn oog aanvankelijk op jouw avatar viel (zeg maar uit een ooghoek) dacht ik dat het een plaatje was van een kerel die een vrouw neemt die op een bureaublad ligt. zie je wel dat freud gelijk had?! en ik ook!)

hou je taai, hè bink!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back