- Ik heb geen relevante mixer ervaring.
- Daarom wil ik graag jullie meningen over welke mixer het best bij mij zou kunnen passen.
- Mijn budget is tot 600 euro, maar als het kan liever minder. (Met goede argumentatie mag het ook best meer zijn.)
Ik ben van Fasttracker gestapt naar reason en nu naar
hardware. Kheb een:
- pc met audigy & rack (1 st out)
- minidisc (1 st out)
- mpc1000 (3 st out)
- yamaha cs1x (1 st/mono out)
- nord micro modular (1 st/mono out)
- juno 106 (staat te koop) (1 st/mono out)
en ik wil een virusb gaan aanschaffen (6 mono out)
hij mag niet te groot zijn want ik wil m kunnen meenemen om op te treden. En ik zat zelf te denken aan de yamaha mg 16/6fx of de soundcraft eS.
Ik maak graag experimentele ambient elektro industrial enz. (aphex twin, squarepusher, mouse on mars, autechre)
Kunnen jullie SF vrienden hier iets nuttigs over zeggen (ervaring, tips,enz.). Alvast bedankt
- Daarom wil ik graag jullie meningen over welke mixer het best bij mij zou kunnen passen.
- Mijn budget is tot 600 euro, maar als het kan liever minder. (Met goede argumentatie mag het ook best meer zijn.)
Ik ben van Fasttracker gestapt naar reason en nu naar
hardware. Kheb een:
- pc met audigy & rack (1 st out)
- minidisc (1 st out)
- mpc1000 (3 st out)
- yamaha cs1x (1 st/mono out)
- nord micro modular (1 st/mono out)
- juno 106 (staat te koop) (1 st/mono out)
en ik wil een virusb gaan aanschaffen (6 mono out)
hij mag niet te groot zijn want ik wil m kunnen meenemen om op te treden. En ik zat zelf te denken aan de yamaha mg 16/6fx of de soundcraft eS.
Ik maak graag experimentele ambient elektro industrial enz. (aphex twin, squarepusher, mouse on mars, autechre)
Kunnen jullie SF vrienden hier iets nuttigs over zeggen (ervaring, tips,enz.). Alvast bedankt
Laatst gewijzigd: