TB-303 nederlandstalige handleiding

acid lounge

Nieuwkomer
hi.... ik ben op zoek naar een nederlandstalige handleiding van de tb 303... om eventueel een copy van te nemen of als iemand hem op zn comp heeft in pdf hem even te downen...

of als je weet waar ik er terecht voor kan laat iets weten

thx

greetz

de engelse heb ik no prob ...maar ik heb ergens gelezen van iemand die een vertaalde versie had :P die zoek ik ;)

ik heb de nederlands versie... nuja veel heb je er niet in die versie is zo onduidelijk als iets..

vraag me altijd af hoe ze zoiets simpel zo moeilijk kunnen maken..
Lees de korte (engelse) stap voor stap guide, en als je vragen hebt, post het hier of stuur me een pb'tje...

Inderdaad wat je een vertaalde versie noemt :D

thx rvooh...
maar bestaat er dan geen origineel nederlandse handleiding...is de tb in de jaren 80 niet in belgie of nederland verkocht geweest? daar moet dan toch een nederlandse versie bij geweest zijn...

Heb een nl manual gehad zoals gezegd maar kon niet zien of het een echte was!

who needs a manual...

nee echt staat daar echt nieks dan zever in, bekijk de user interface es goed (afprint op front) en na enkele dagen weet je alles.///

niet zo voor de hand liggend zijn aantal stappen instellen, en het einde van een track invoeren..
ik denk dat je meer bent met zo'n Kaart die erin zit waar alles functies kort beschreven worden.. kan je wel een scan bezorgen..

Maar echt..: vragen?, moet maar vragen! :okdan:

Origineel geplaatst door acid lounge
thx rvooh...
maar bestaat er dan geen origineel nederlandse handleiding...is de tb in de jaren 80 niet in belgie of nederland verkocht geweest? daar moet dan toch een nederlandse versie bij geweest zijn...

Ja die bestaat ja en die is belabberd geschreven net als wel meer Roland handleidingen in het Nederlands.

Back