Bassie is weer gewoon lid

OnAcid

Slager van Schiedam
Ik stel me even voor omdat ik weer gewoon lid ben en omdat in de tijd dat ik lid werd er zelfs nog geen "nieuwe leden" forum was. :)

Ik ben dus Administrator af. Na 2,5 jaar vond ik het eigenlijk wel weer eens welletjes. Ik heb met veel plezier aan dit forum gewerkt, maar er gaat erg veel tijd inzitten. Ik wil meer tijd aan m'n muziek gaan besteden en andere dingen doen. Waaronder natuurlijk die sid synth afbouwen ;)

Nou ja, m'n kitlist staat hieronder + alpha juno.

Ennuh de mazzel he. :mega:

Bas

Oh ja, voor naamsveranderingen, vragen, problemen en ouwehoeren moet je dus niet meer bij mij zijn.
Gaarna ook geen mp3's meer mailen, ik kan deze niet meer online zetten.
:engel:

Ola!

Bas succes met je muziek en je was (en bent) altijd een fijne knar!

http://www.acid.nl !!!

Acid,

Welkom! :P

respect voor de (ex)moderators :okdan:

Waseggie ????

nieuw lid ??

ooooow.....zeg da dan...... :D

onacid, thnx voor je inzet voor dit mooie forum ! :halleluja

Bassie, veel dank voor al je werk voor het forum :halleluja

En succes met je nieuwe carriere ;)

Attachments

• knoplink2.gif
    knoplink2.gif
    16,4 KB · Bekeken: 97
Thanks mannen (en enkele vrouw).

Ik hou vooral van Detroit techno, ouwe acid, 80's en alle andere achterhaalde muziek.

Dus ook 1992 (frankfurt)(hard)trance! :mega: :D

Toen ik het onderwerp van dit Topic zag, dacht ik

"Nee, dat bestaat toch niet" "Vormen Bassie en Adriaan weer een duo, terwijl ze hadden aangekondigd afzonderlijk verder te gaan":o:

Maar On-Acid bedankt voor de investering in 1 van de mooiste doeleinden van internet

Bas, (nogmaals) bedankt voor je inzet!

Bassie heeft het natuurlijk veel te druk met z'n nieuwe tournee met Silvia (ipv Adriaantje...)

:halleluja

Origineel geplaatst door OnAcid
Thanks mannen (en enkele vrouw).

Ik hou vooral van Detroit techno, ouwe acid, 80's en alle andere achterhaalde muziek.

Dus ook 1992 (frankfurt)(hard)trance! :mega: :D

Trance tot pak 'em beet '94 is inderdaad wel te pruimen! En ook nog eens de juiste stad!

Back