Wie komen er allemaal uit Hoorn NH?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Erazotropa

Incubating Cell
Hai Forum mensen!

Ik vroeg mij al een tijdje af, wie er uit Hoorn NH komen..

Ik lees af en toe wel eens een kreet "Hoorn",

Maar wie zijn die mensen nou?

Ken ik ze alleen van het forum? of ken ik ze misschien ook persoonlijk? en weet ik niet eens dat ze met muziek actief zijn, en op dit forum rond hangen?! :D
Jenever can know!

Voor diegene die mijn echte naam nog niet weten,

Björn! 25jr

Gr. Eraz.

Net niet helemaal maar toch een beetje! Ik kom uit Zwaag, is wel gemeente Hoorn.

Matthieu 27 jaartjes oud. Ik denk niet dat ik jouw persoonlijk ken.

Trouwens, petje af voor je DIY9090 project. Erg mooi gedaan.

Nog een Zwager hier en ja Leudes ik ken jou en jij kent mij :D Net als jij Peter, Frank en Reinco ook kent 8o)

ff offtopic
leudes wanneer kan ik mijn order voor je nieuwe kloon plaatsen ?
geef een gil als je begint en ik maak zonder hem gezien of gehoord te hebben het geld over op je bankrekening
mensen ! dit is de man die de allerbeste tb303 kloon heeft ontworpen

dus als we hem allemaal nou bedelven onder de verzoek mailtjes ?

mischien dat hij dan ook geloofd dat er mensen zijn die graag zijn producten willen aanschaffen ?

geloof me maar er zijn kenners die het orgineel en wat hij maakt gewoon niet uit elkaar kunnen houden tijdens een pepsi proef !!!
leudes geloof me maar roep en het geld is er ik heb liever jouw kloon als een 20 jaar oude bak met kuren

Origineel geplaatst door Leudes
Net niet helemaal maar toch een beetje! Ik kom uit Zwaag, is wel gemeente Hoorn.

Matthieu 27 jaartjes oud. Ik denk niet dat ik jouw persoonlijk ken.

Trouwens, petje af voor je DIY9090 project. Erg mooi gedaan.

Tnx!

Lees ik nou dat jij een 303 kloon hebt?

Die zou ik wel eens graag willen bezichtigen... :)

En ik woon eigenlijk ook in zwaag.. Risdam...

Maar ja.. Gemeente Hoorn hehehe :D

Vizion en ondergetekende zitten in de Grote Waal... Maar goed, aangezien ik woon in Hoorn maar leef in A'dam ken ik niet zo veel mensen in Hoorn.

Ruik ik hier een Hoorn SF meeting? :D

Origineel geplaatst door n0_key
Vizion en ondergetekende zitten in de Grote Waal... Maar goed, aangezien ik woon in Hoorn maar leef in A'dam ken ik niet zo veel mensen in Hoorn.

Ruik ik hier een Hoorn SF meeting? :D

Ik voel een liedje opkomen met de titel:

I was Born in Horn8)

Ik kom niet uit hoorn, maar er zit wel een hel fijn restaurant, Tabasco heet het geloof ik.
....dat wilde ik even met jullie delen....

-C-

Origineel geplaatst door Errol
Ik voel een liedje opkomen met de titel:

I was Born in Horn8)

Errol, flikker op uit deze draad, jij bent gewoon jalours nu je in de Grote Waal bent geweest :D Dat hele culturele gebeuren hier, daar kan A'dam niet aan tippen 8o)

Origineel geplaatst door C738
Ik kom niet uit hoorn, maar er zit wel een hel fijn restaurant, Tabasco heet het geloof ik.
....dat wilde ik even met jullie delen....

-C-

Hehehe absoluut!! ;)

Ruik ik hier een Hoorn SF meeting?

Ja lijkt mij opzich wel grappig! :biertje:

Errol, flikker op uit deze draad, jij bent gewoon jalours nu je in de Grote Waal bent geweest :D Dat hele culturele gebeuren hier, daar kan A'dam niet aan tippen 8o)

hehehe...........waarom zit je dan zo vaak in amsterdam?????

Ik voel een ander liedje bij me opkomen:

I wish I wasn't born in boring horney horn.
Zouden de horney horns ook uit Hoorn komen?8)

Whahahahaha :o:

Origineel geplaatst door d.b.1
leudes wanneer kan ik mijn order voor je nieuwe kloon plaatsen ?
geef een gil als je begint.....

Sorry d.b.1, ik denk niet dat er ooit nog een TBS-303 gemaakt wordt. Er gaat zo veel tijd in zitten (componenten bestellen, frontplaten screenen en het produceren, daar kan Eraz ook wel over meepraten), en die tijd heb ik simpelweg niet. Bovendien zijn er nu andere alternatieven zoals die duitse met sequencer (ben de naam ff kwijt), Rebirth en vooral AudioRealism Bassline (in mijn ogen de beste kloon allertijden). In de tijd dat wij de TBS-303 maakten, was er alleen de Syntechno die als serieuze kloon gezien kon worden.

Dus helaas......;{

Origineel geplaatst door Leudes
Sorry d.b.1, ik denk niet dat er ooit nog een TBS-303 gemaakt wordt. Er gaat zo veel tijd in zitten (componenten bestellen, frontplaten screenen en het produceren, daar kan Eraz ook wel over meepraten), en die tijd heb ik simpelweg niet. Bovendien zijn er nu andere alternatieven zoals die duitse met sequencer (ben de naam ff kwijt), Rebirth en vooral AudioRealism Bassline (in mijn ogen de beste kloon allertijden). In de tijd dat wij de TBS-303 maakten, was er alleen de Syntechno die als serieuze kloon gezien kon worden.

Dus helaas......;{

Maar is het wel mogelijk om alleen de printen te regelen?

Kijk de rest kan ik zelf allemaal regelen.. via mijn werk..

Ik wil gewoon af en toe weer even met beide benen op de grond staan om de grote culturele verscheidenheid in al z'n vormen in de Grote Waal beter te leren waarderen. Ik ben zoals je begrijpt natuurlijk verwent omdat ik hier al weer een jaar 5 tussen het tuig zit :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back