nieuwe naam voor liveproject

nieuwe naam voor liveproject

• Waveglider

Stemmen: 6 42,9%
  • GrooveStorm

Stemmen: 1 7,1%
  • andere (geef zelf suggestie op)

Stemmen: 7 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    14
  • Enquete gesloten .
Hmmm, Grooveglider lijkt wel verdacht veel op Grooverider... :erm:

Tegen een goeie artiesten-naam moet je aanlopen! Ga geen raad vragen of wanhopig lopen zoeken naar een naam! Je artiesten-naam is uiteindelijk je verkoop-kaartje! Alleen jij kan daar 100% tevreden mee zijn en achterstaan! Een Artiesten-naam is juist iets echts persoonlijks! ;)

Origineel geplaatst door Christov
jan bockma

buck'em and fuck'em :D

haha shit ik verveel me
:(

zat zelf meer te denken aan: Jan, Rock Maar!

Alhoewel de meerderheid voorlopig voor een andere naam kiest (4 tegen 5 op dit moment) hou ik het terug op Waveglider, daar Groovestorm niet in zo'n goeie aard valt en de andere suggesties mij ook niet zo kunnen overtuigen voorlopig - en inderdaad grooveglider klinkt te veel als grooverider (ex bonzai als ik het me goed herinder)

... niet dat ik me meer bezig hou met een naam te kiezen dan met muziek te maken,maar een goeie naam is toch goed meegenomen als je nog alles te bewijzen hebt.

Maar dan heb je weer zon kutnamen die toch een begrip geworden zijn... neem nu Underworld - is een vanzelfsprekende naam in de muziekwereld nu, maar ik denk toch als ze begonnen iedereen dacht, wat een sullige naam is me dat nu weer ! En zo zijn er nog veel voorbeelden - je moet dus je naam zelf cool maken door coole muziek te maken.

Iedereen alvast bedankt voor de suggesties en tips - en laat maar komen hoor die namen.

En iedereen die nog niet gestemd heeft in de poll - doe dat toch eens, geeft een beter totaalbeeld.

:doei:

(Frans) Ondeplaneur (kort maar onzin in die taal ), Planeur des ondes, Planeur des vagues
(Italiaans) Planaonda (kort maar onzin in die taal, klinkt mooi),
Je kunt ook origineel zijn zonder het te zijn en de naam Weefglijder
in een andere taal dan het engels vertalen. Nederlands is een veel te radikale
optie uiteraard, we zijn hier verdomme niet in Holland.

Waarom altijd "Duh-tsj"; liever naakt dan namaak.

Erg opgewonden weer,
ISPdeRuiter

P.S. Zuster, vlug: koude afspoelingen!

ok ... 6 tegen 7 heeft Waveglider niet echt gewonnen maar het is duidelijk dat Groovestorm niet goed klinkt voor de meeste mensen - en met een gebrek aan beter denk ik dat ik het hou op Waveglider

Iedereen bedankt voor de input en gedachtewisseling :biertje:

stormgroove waveglider,...
wavestorm grooveglider
glidegroover stormwave
glidestorm groovewave
gravegroove waveklever
grapefruit ravekever
griepgliep glormstrom

Wat maakt t eigenlijk uit?

Er is een mannetje dat michael jackson :maffia: heet,.. Wat is dat nou voor een naam?
Hij verkoopt als een tierelier!!!

Nee,.. en deze dan,...: Prince???? :kroon:
Waar slaat dat nou op? Multimillionair!!!!

Ice t? Puff? P diddy? :kont: Waar gaat t allemaal over?

Boris?????? :stupid Need i say more,..

Hou t lekker bij waveglider :okdan: ,... Dan hoef je ook niet overnieuw lid te worden van t forum. :eureka: :biertje:

haha, je hebt gelijk ! De naam is niet zo belangrijk als je muziek ok is. Niet piekeren over een naam - gewoon muziek maken. Khbe trouwens een tijdje geleden idd gekozen voor waveglider :peukie:

Origineel geplaatst door mario010
stormgroove waveglider,...
wavestorm grooveglider
glidegroover stormwave
glidestorm groovewave
gravegroove waveklever
grapefruit ravekever
griepgliep glormstrom

Wat maakt t eigenlijk uit?

Er is een mannetje dat michael jackson :maffia: heet,.. Wat is dat nou voor een naam?
Hij verkoopt als een tierelier!!!

Nee,.. en deze dan,...: Prince???? :kroon:
Waar slaat dat nou op? Multimillionair!!!!

Ice t? Puff? P diddy? :kont: Waar gaat t allemaal over?

Boris?????? :stupid Need i say more,..

Hou t lekker bij waveglider :okdan: ,... Dan hoef je ook niet overnieuw lid te worden van t forum. :eureka: :biertje:

zzzzeker is de naam belangrijk!

je naam moet in zekere zin uitdragen of overbrengen waar jij en je muziek voor staan... vind ik tenminste

Naam is echt wel van belang, roept wel degelijk associaties op. Iedereen kent nog wel The Presidents of The United States of America, met zo'n naam ben je al verzekerd van media-aandacht. Of de Nederlandse band Face Tomorrow, hebben pas twee cd's uit meer het klinkt heel vertrouwd.

Ook leuk: Dreadlock Pussy, die hebben hun naam gekozen zodat ze vaak uit google rollen. En als ik nog even door mag gaan, onze live-act heet Mochi naar de heilige Japanse rijstkoekjes waar jaarlijks vele bejaarden in stikken. Als we ooit beroemd worden - als :) - hebben we in elk geval een leuk verhaal voor de pers.

Nog een dingetje: als ik een stapel cd's heb liggen waaronder een met de naam waveglider zou ik die niet als eerste pakken. Heel persoonlijk hoor, maar voor mij spreekt er niet veel kracht uit.

Back