[track] This is my soul (aanrader)

Mario Mathy.... Misschien dat de "oudere" forumleden
hem nog herinneren. Deze belg was de Jarre van de
lage landen. lol. Er is niet veel van hem te vinden op
het grote boze web, maar een paar nummers zijn er
nog wel hier en daar.

Zoals dit.... Aaarrrhhh!!! 😳😵🤢🤒

Cheers,
Exo. 😖

Mario was en blijft de enige Vlaamse (Casio) Synth-Koning. Hij komt nog wel eens in de winkel bij mijn vriendin. Jambo Sana!!!

Ik dacht eerst nog: wat voor muziek zou hier origineel bij gehoord hebben? :D

En dit commentaar ook:

"This was part of a scientific study in 1987 which aimed to prove that the more Casio keyboards one owns the happier they will be. In this experiment we can clearly see that Mario Mathy is just a Casiotone MT-200 away from collapsing into a singularity of pure bliss."
:halleluja

Our Synth-Pop hero.jpg

Hey, voor diegene die het nog niet wisten: ik heb "bijna" Mario's hele discografie mogen downloaden en verspreiden.

Hier kun je'm gratis downloaden in hoge kwaliteit:

Ik denk er ook aan om een speciale editie van hem te draaien op Radio Bullet. Nieuws volgt.

Fan-tast-tisch!!!!!!!!!!!!

Het blijft een stuk geschiedenis... Dit was één van de redenen dat ik als kind een "orgel" wilde, en die uiteraard
meer als een synth probeerde te gebruiken...

De vrije radio... Wat een tijden... De sfeer die dat meebracht, en natuurlijk overgoten met de nostalgische waas van het tegenwoordige verleden...

Mooi Gloomy!!! Top!!!!!!!! Van waar zend Radio Bullet uit?

Bovenste post, klik op het winkelkarretje voor de Synth-God Collection gratis te downloaden in HQ

hahaha deze thread is nog alive ;) En eindelijk Mario gezien ;)
Hey Unic!!! Ik heb je track nog ergens, in mijn cloud denk ik, hier is ie al lang verdwenen...

Alles goed daar? Maak je nog muziek?

Eugh, déjà-vu?

Neen, is niet van hem. Misschien onder een andere naam en avatar.
Nee, dat weet ik, maar het klinkt als Mathy, nee? Het is van de OP, Unic, die hier reageerde.
Ik zou het origineel van de openingspost wel nog eens willen horen.
Niet meer te vinden...

Cheers,
Exo. :mega:
Ik heb het in de post hierboven gelinkt, naar de bandcamp

Back