K5000 geheugenuitbreiding ME-1

Status
Please reply by conversation.

Hanz

Anonieme Analogist
Ik ben voor m'n K5000S op zoek naar de ME-1 geheugenuitbreiding.

Deze dus:

me1photo2.gif

Wie heeft er één liggen tegen een redelijke prijs?
Dan komen we er wel uit! :)

Uh... het gaat dus om de geheugenuitbreiding voor een Kawai K-5000S...

(bij wijze van schopje dan maar :D)

Hmmmz, ik mag aannemen dat de topic-starter er al 1 gevonden heeft of de synth al doorverkocht heeft; ikzelf echter ben benieuwd wat een ME-1 zou moeten kosten (als die nog te vinden is).

Iemand een idee?

Yups, ik heb er inmiddels 1. Dat wil zeggen, geheugenbordje nooit los kunnen vinden, K5000 verkocht, een lange tijd niets en toen gewoon een expanded K5000 gekocht... :D

Volgens mij was de originele prijs iets van 150 euro (of was het D-mark?). Ik denk dat je blij mag zijn als je 'm nog voor die prijs vindt. Vervelende van de K5000 is dat met name additieve patches veel meer ruimte in beslag nemen, waardoor de kans bestaat dat het apparaat uit z'n geheugen loopt bij het inladen van hele banken.

Ik dacht zelfs dat de laatste K5000's (v4.04) expanded verkocht werden, waardoor de factory banks ervan uitgaan dat er meer geheugen aanwezig is...

Het zal wel een zware queeste worden om een losse ME-1 te vinden maar ik houd mn ogen open! Komt er één voorbij fladderen dan is het mooi meegenomen..........De synth zelf is trouwens een pracht van een ding btw! Ik moet er nog echt de diepte mee in gaan (zoals iedereen adviseerd zal ik dat dan maar doen met sounddiver oid :D).

Status
Please reply by conversation.
Back