MPC4000 vs MPC1000 & Z4

MPC4000 vs MPC1000 & Z4

• MPC4000

Stemmen: 12 60,0%
  • MPC1000 & Z4

Stemmen: 3 15,0%
  • Andere

Stemmen: 5 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    20
Origineel geplaatst door r.5
:confused: Lees bovenstaande posts nog eens rustig na...

Ik overweeg net om een MPC1000 & een Z4 te kopen omdat het o.a. goedkoper is...

jah true maar toch zou ik voor de 4000 gaan :)

Ik vraag me namelijk af wat mobieler is 1 groot ding of 2 kleinere dingen. Hangt natuurlijk af van wat je ermee wilt gaan doen...

>TO R.5: zou gewoon die 4000 van Mario kopen is voor dat geld echt een goede keuze en je zal en geen spijt van hebben.

Inderdaad :D

Laadtijden langzaam????? no way! Als je een de 'grand' piano van 256mb inlaadt dan is het begrijpelijk dat het wat langer duurt. Crappy FX ben ik het ook niet mee eens maar ja, ieder zijn mening want het is en blijft een fantastisch ding.

Gr. Mario

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sander
Overigens is een MPC2k ook niet zo groot en zwaar. Die kan je makkelijk meenemen als je een koffer hebt.
De MPC2k heeft maar 32MB geheugen, wat wel ok is voor een drumbox,
maar ik zou hem ook gebruiken om bvb te experimenteren met baslijntjes of vocals.

Origineel geplaatst door REEDS
Ik vraag me namelijk af wat mobieler is 1 groot ding of 2 kleinere dingen. Hangt natuurlijk af van wat je ermee wilt gaan doen...
De MPC1000 lijkt me makkelijker om bvb 's avonds op de bank op de schoot te nemen om wat te pielen,
waarna je het later uitwerkt met je andere synths & samplers. Zal mijn vriendin zeker apprecieren. :D
Is ook makkelijker om mee te nemen op hotel. Beschouw het als een draagbaar kladblokje... 8)

beste mario,

waarom doe je hem weg ?

vr.groet

je naamgenoot

Heee Naamgenoot,

De reden is dat ik mijn prioriteiten momenteel even niet in de muziek heb zitten. Daarbij komt wening tijd om me te verdiepen dus heb ik besloten deels te verkopen zodat ik wat andere interessante aankopen kan doen, waaronder een beamer. Ik zie het meer als iets tijdelijks, dus als ik een ander plezier kan doen tegen deze prijzen, graaag :D

Koop het ongetwijfeld wel weer terug als ik zin en tijd heb want de mpc4000 is echt fantastisch, kan geen andere akai of roland tegenop.

gr. Mario

Back