Laadtijden langzaam????? no way! Als je een de 'grand' piano van 256mb inlaadt dan is het begrijpelijk dat het wat langer duurt. Crappy FX ben ik het ook niet mee eens maar ja, ieder zijn mening want het is en blijft een fantastisch ding.
Origineel geplaatst door REEDS Ik vraag me namelijk af wat mobieler is 1 groot ding of 2 kleinere dingen. Hangt natuurlijk af van wat je ermee wilt gaan doen...
De MPC1000 lijkt me makkelijker om bvb 's avonds op de bank op de schoot te nemen om wat te pielen,
waarna je het later uitwerkt met je andere synths & samplers. Zal mijn vriendin zeker apprecieren.
Is ook makkelijker om mee te nemen op hotel. Beschouw het als een draagbaar kladblokje...
De reden is dat ik mijn prioriteiten momenteel even niet in de muziek heb zitten. Daarbij komt wening tijd om me te verdiepen dus heb ik besloten deels te verkopen zodat ik wat andere interessante aankopen kan doen, waaronder een beamer. Ik zie het meer als iets tijdelijks, dus als ik een ander plezier kan doen tegen deze prijzen, graaag
Koop het ongetwijfeld wel weer terug als ik zin en tijd heb want de mpc4000 is echt fantastisch, kan geen andere akai of roland tegenop.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.