Terratec Soundsystem DMX 6Fire 24/96 voor 145 Euro

Kan je met dit soort kaarten ook gelijktijdig opnemen en afspelen, en dan bedoel ik dat je 1 spoor afspeelt en een andere spoor opneemt, ZONDER dat spoor 1 ook opgenomen wordt. Zodat je makkelijk een nieuw spoor kan inspelen met de andere sound als begeleiding?

Origineel geplaatst door Unic
Kan je met dit soort kaarten ook gelijktijdig opnemen en afspelen, en dan bedoel ik dat je 1 spoor afspeelt en een andere spoor opneemt, ZONDER dat spoor 1 ook opgenomen wordt. Zodat je makkelijk een nieuw spoor kan inspelen met de andere sound als begeleiding?

Maar natuurlijk !! :)

Sterker nog: je mag zelf kiezen of het spelende spoor mee gemixt wordt of niet, welk spoor je opneemt, welk je afspeelt, enz.

Ik heb totaal geen problemen met de terratec dmx 6fire ....
Heb hem al een tijdje en de geluidskwaliteit is voor zn geld extreem goed!!
:halleluja

Re: terratec

Re: terratec

Origineel geplaatst door padokit
test van de kaart http://www.diskidee.nl/hardware/testen/?id=4716
ik werk hier zelf met de ewx24/96 van terratec en ben daar wel tevreden over
in deze prijs klasse is terratec zeker niet slecht of kies voor m-oudio
die maken ook leuke in stap kaarten
nou ik hoop dat je er uit komt groet
padokit:doei:

uitstekende link, bedankt!:) Ik denk dat dit hem gaat worden straks...ff wachten nog op vakantiegeld:D
Er staat dat er geen kabels worden bijgeleverd. Over welke kabels hebben we het dan?

interne kabel of kabels die van toepassing zijn voor het aansluiten van mij apparatuur? Want die heb ik natuurlijk al:)

greotjes

Re: Re: terratec

Re: Re: terratec

Origineel geplaatst door Unic

Er staat dat er geen kabels worden bijgeleverd. Over welke kabels hebben we het dan?

interne kabel of kabels die van toepassing zijn voor het aansluiten van mij apparatuur?

Dit zal ongetwijfeld over de "externe" kabels gaan. De enige interne kabel die je nl voor een geluidskaart nodig
zou kunnen hebben, is een kabeltje van je cd-rom naar je geluidskaart, om rechtstreeks ceedeetjes af te kunnen spelen.
Ik ben nog nooit een kaart tegengekomen waar dit kabeltje NIET bij zit, maar mocht het er toch niet bijzitten, ze kosten geen drol bij de plaatselijke kompjoeter-toko.

Re: Re: Re: terratec

Re: Re: Re: terratec

Origineel geplaatst door gemmetje
Dit zal ongetwijfeld over de "externe" kabels gaan. De enige interne kabel die je nl voor een geluidskaart nodig
zou kunnen hebben, is een kabeltje van je cd-rom naar je geluidskaart, om rechtstreeks ceedeetjes af te kunnen spelen.
Ik ben nog nooit een kaart tegengekomen waar dit kabeltje NIET bij zit, maar mocht het er toch niet bijzitten, ze kosten geen drol bij de plaatselijke kompjoeter-toko.

hehe gelukkig maar dan hoef ik ook niet op commando te poepen in zo'n zaak:D

tnxx:)

Back