• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop Korg N364 synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Noctiis

Nieuwkomer
Wegens overcompleet en te weinig tijd om te bespelen: Een Korg N364 synthesizer.
Bevat enorm veel geluiden en een 16 sporen sequencer. Voor meer info kijk op www.korg.com
Prijs: 745 euro

Mail voor meer info naar noctiis@hotmail.com
En kom m gerust een keertje uitproberen!

ik zie dat niemand echt interesse heeft...
Hoeveel zouden jullie bieden voor mijn Korg N364?
Zijn er hier geen blackmetal mensen, gezien hij daar erg geschikt voor is...

Hallo,

Deze type synth is weinig verkocht (kwam namelijk ongeveer tegelijk uit met de Trinity). Op dit moment zit er eigenlijk tweedehands weinig verschil in prijs tussen zo'n N364 en een Trinity. Ik heb namelijk een Trinity aangeschaft en net (een aantal dagen geleden) mijn N364 verkocht voor 730 Euro...
Dit is echter best een goede prijs hiervoor; alhoewel het de opvolger is van de 01W/FD die in de tweedehandsmarkt te koop is voor ongeveer dezelfde prijs (pak-uhm-beet 700-800 Euro.)

Er is overigens moeilijker aan te komen dan een Trinity...

Hier is trouwens nog een mooie site over dit type synth:
http://www.ludd.luth.se/~kenjon/pitstop/

Suc6 met je verkoop!

Mzzl,
Oscar

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back