drie golfvormen

drie golfvormen

• Nee

Stemmen: 17 42,5%
  • Ja

Stemmen: 6 15,0%
  • erm... komt er nou nooit een einde aan al die synthnerdyness van 6...?

Stemmen: 17 42,5%

• Totaal aantal stemmers
    40
  • Enquete gesloten .
Origineel geplaatst door 6 trak
...stelletje 2e rangs circus artiesten, als het je geen ene reet intereseerd wat doen jullie hier dan? 8)

ga anders lekker kazaa-en ofzo... de heer 6 probeert hier nog enigsinds de essentie van het SF te handhaven...

ik ga rummikubben :engel: wat zei de olifant? na heel lang nadenken...

zei die niets, een olifant kan niet praten

KUT DONALD DUCK RAADSELTJE :r ben er dan ook niet trots op, maar ik zal meneer zes niet meer storen veel plezier met die mooie golven hier:maffia:

Origineel geplaatst door 6 trak
...de heer 6 probeert hier nog enigsinds de essentie van het SF te handhaven...[/size]

Dit klopt- zoek alle posten en threads van 6 trak maar na en je hebt info en kennis voor --vele-- levens.

Mag ik je dan bij deze, van mijn 'Rozenstruik' (...) kant, zeer hartelijk bedanken voor wat je voor dit forum al deze jaren gedaan hebt, zowel wat betreft het starten van leuke threads als de gave muziek die je gepost hebt.
M.M.

P.S> Dat er nog zeer veel mag volgen.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Dit klopt- zoek alle posten en threads van 6 trak maar na en je hebt info en kennis voor --vele-- levens.

Mag ik je dan bij deze, van mijn 'Rozenstruik' (...) kant, zeer hartelijk bedanken voor wat je voor dit forum al deze jaren gedaan hebt, zowel wat betreft het starten van leuke threads als de gave muziek die je gepost hebt.
M.M.

P.S> Dat er nog zeer veel mag volgen.

haha :D

als je kijkt dan zie je dat golf 2 en 3 gelijk zijn en 1 anders. (zoals JB het al liet zien.) Bij de ene is alleen de golf op een andere amplitude weergegeven en een iets kleinere frequency als die andere...

(wat ik ermee bedoel de 0 lijn is beetje verschoven verticaal...)

Origineel geplaatst door Bass
De middelste kan trouwens niet...blok-zaagzaag???

Hehehe

Heb je zeker nog nooit Video signaal op een Scoop bekeken ;)

Attachments

• p3220082.jpg
    p3220082.jpg
    21,6 KB · Bekeken: 112
Origineel geplaatst door Erazotropa
Hehehe

Heb je zeker nog nooit Video signaal op een Scoop bekeken ;)
heeft er verder weinig mee te maken of hij dat nou wel of niet heeft gezien... een golfvorm kan alle soorten en maten hebben dus ook een blok saw saw of sin tri saw blok of blok saw sin sin tri of een... idd, je snap het al, je moet de groenten van hak hebben...

Origineel geplaatst door hansbakker
vette foto!
nu je het zegt... volgens mij zie ik een klodder majonaise zitten op die foto...

een golfvorm kan geen cirkel zijn :D

dus daar! niet alles!

(ik bedoelde dat er voor elke x waarde slechts 1 y waarde kan zijn)

Origineel geplaatst door Pjotr G

dus daar! niet alles!

Je kunt ook een signaal op de y zetten en hetzelfde signaal achter een filter op de x.. Dan krijg je een rondje en dan zie je heel goed wat een filter doet...

Ik ga me er ook maar es mee bemoeien

Signaal 1 en 3 zijn hetzelfde maar dan in fase verschoven dus klinken hetzelfde

Signaal 2 is signaal 3 + dit signaal (ik hoop dat het me lukt een plaatje toe te voegen) dus die klinkt waarschijnlijk net iets anders.

Attachments

• signaal.gif
    signaal.gif
    1 KB · Bekeken: 121
Laatst gewijzigd:
volgens mij zie ik op dat plaatje van unic blue noise met phase distortion incl. chorus met een flinke feedback...

Origineel geplaatst door Pjotr G

dus daar! niet alles!

nee pcies... geluid is volume over tijd... een cirkel is een stilstaand iets...
loike vergelijking is een ventiel in een fietswiel, deze zal dus een triangle achtige vorm genereren met een sinus curving...

whoop... nu begeeft 6 zich toch behoorlijk op het terrein van J.B. met zijn flesje water theorie...

Laatst gewijzigd:
Back