yamaha a4000

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
he dit is al de derde maal dat ik deze thread plaats en nog steeds heb ik geen reactie gekregen.
denk dat ik de enigste ben die (eventuele)bugs meld ,maar oim zeker te weten dat het een bug is moet het wel geverifieerd worden door de andere a4000 gebruikers :en zo kan er aan een oplossing wgewerkt worden.
voor de laatste maal een omschrijving

1)men neeemt een effect en laat een paréameter moduleren door de program lfo (gelijk welke parameter...
....ok de parameter mduleert zoals het hoort
2)als men nu de program lfo uitzet en terugkeert naar de effectinstellingen dan gaan er geen veranderingen optreden als je de parameter verandert (diegen die zonet werd gemoduleerd),het is alsof de instellingen van de program lfo in het geheugen van de paraùmeterinstelling blijft zitten ook al staat de program lfo uit .

als jullie niet de moeite doen om e'ven op deze thread te reageren dan heeft het voor mij ook geen enkel belang meer om bugs te rapporteren/te elimineren ........;

c++ is the holly grail to every music application,be it hard or software .....

en nu muziek...

(cu)-mat

Relax! Misschien hebben de evt. andere gebruikers er geen last van, of zijn TE druk bezig de bug te vinden om te reageren.. :D

Maar mocht 't je interesseren: ik bedank je voor 't plaatsen van bugs, e.d. Weet nooit waar 't goed voor is!
Ik heb geen A4000, dus echt helpen doe ik je niet hier, geloof ik :o:

Greetz :biertje:

Ik heb een A5000 en krijg de program LFO op de effecten helemaal niet aan de praat(snel even getest).

De AXXXX samplers worden niet meer gemaakt dus zal Yamaha niets doen met bugs in het O.S.

Verder erg leuke samplers trouwens, gebruik de mijne eigenlijk als synthesizer(heb em daarom ook te koop staan).

Druid

toch be"dankt voor je antwoord ,meen je echt dat je de program lfo niet aan de praat krijgt?
niet moeilijk hoor
1)laatste zwarte knop geheel rechts(tweede groene led van bovenaf te beginnen ) en gewoon door je menutje heen rollen,aanzetten ,parameter toewijzen et voila .....
je hebt gelijk qua synth functies(en al de rest ) blijft het een beestige bak ,maar al die bugs.....
denk echt wel dat ik de enige ben van al de a4000/5000gebruikers die ervan op de hoogte is ....nobody seems to care

niet wegdoen je zal er spijt van krijgen

whatever

Back