ruikt naar oplichting

EDP

elke dag pannekoeken
op interface stond de volgende advertentie

Gezocht: Wil jij een plaat vekopen of uitbrengen maar lukt het niet? Als ik hem goed vind koop ik hem van je of ik verkoop hem voor je. 100% garantie dat ie op vinyl komt!!!
28 april 2002 Prijs: no price E-mail sturen

klinkt een beetje raar. ik zou hem in iedergeval niet vertrouwen. koopt voor 100 euro jouw plaat en maakt er misschien wel een bak winst mee.

Origineel geplaatst door DJ41
Ik heb mijn portie oplichting al gehad dit jaar....

Kom op, effe doorzetten. Misschien mag je dan wel TV? Bij Tros opgelicht ofzo...kan je gelijk optreden ;)

Gezocht: Wil jij een plaat vekopen of uitbrengen maar lukt het niet? Als ik hem goed vind koop ik hem van je of ik verkoop hem voor je. 100% garantie dat ie op vinyl komt!!!

Licht eraan hoeveel betaalt. Maar het is wel een raar verhaal...Zou ie handje contantje betalen?

Origineel geplaatst door OnAcid

Licht eraan hoeveel betaalt. Maar het is wel een raar verhaal...Zou ie handje contantje betalen?

misschien wel in natura

Ach, voor sommige mensen zou het een oplossing zijn. 8o)

Maar een serieuze muzikant trapt hier echt niet in.

Het is strikt genomen geen oplichting, maar 'n ontzettende rip-off deal. Als je muziek goed genoeg is om uit te brengen is het ook meer dan 100 pleuro waard. Maar sommige mensen zijn misschien desperate en daar profiteert deze gast van. Op zich geen stom plan van 'm.

Hij neemt natuurlijk wel het risico van het persen van minimaal bijvoorbeeld 1000 platen, maar als hij zeker weet dat ie ze ook weg kan zetten heeft ie dikke vette winst.

Origineel geplaatst door Slipperman
Als hij het goed vind (de muziek). Wat alsie nouniet van dat genre houd????? Maak je niet veel kans ookal heb je een echt goed nummer.

:confused:

En als ie dan zogezegd het niet goed vind, moet hij dus niks betalen

...en kan dan zo jouw idee jatten en zelf verder uitwerken, gratis. :duivels:

Back