• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg Prophecy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
Sinds ik een Korg Z1 op de kop heb kunnen tikken staat dit beestje werkloos toe te zien.

Wie geeft dit beestje een tweede kans?

Staat op Ebay België, openingsbod: 400 EUR

Is ook een uitstekende controller voor softsynths.

Ik kom hem graag zelf afleveren (ook in Nederland), zodat ik weet dat mijn beestje in goede handen zal zijn =( =( =(

Bieden maar :confused:

jammer dat k mn geld al aan wat anders heb uitgegeven, anders heb ik zeker een bod gedaan :(

Origineel geplaatst door DJOOKbox!
maar is ook het beginbod zegtie :)..dus dat kan nog aardig oplopen

Wel, ik denk niet dat het hoogste bod veel hoger zal liggen, gezien de interesse voor dit beest niet zo groot is als bv een TB'tje of zo. En een beetje Trinity of Triton kan ook over MOSS beschikken als het moet.

Alhoewel MOSS heel wat kan bieden, is het toch niet zo populair dus het kan best zijn dat er helemaal niet wordt geboden. Misschien moet ik er wat naaktfoto's bijvoegen ... van mezelf om kooplustigen aan te trekken ;)

En zelf geluiden met MOSS maken is niet altijd even 'easy' vandaar dat o.a. de Prophecy onterecht wordt bestempeld als 'waardeloos'. Je moet inderdaad de nodige tijd investeren om ermee vertrouwd te raken, maar dat moet toch ook bv met een Nord Modular?:confused:

Laatst gewijzigd:
Monsterduo

Monsterduo

Misschien moet ik m'n MC-303 er maar bijgooien, deze staat hier ook maar stof te happen.

Lijkt me het ideale MONSTERDUO >:| >:|

Als de veiling niet 'vruchtbaar' is dan zal ik dit overwegen, misschien wordt er dan wat sneller toegehapt :W

z1?

z1?

Hoe bevalt die Z1 eigenlijk, ben er heel geïnteresseerd in. Zitten er percussie-klanken in? Bevalt de interface? Hoe is ie als masterkeyboard?

Interessant om weten

Interessant om weten

Ik dacht dat het interessant was om te weten voor hoeveel de Korg Prophecy uiteindelijk is verkocht.

Wel, het antwoord is 426 EUR, dus inderdaad niet zoveel meer dan ik ervoor hoopte te vangen.

Koper tevreden, ik tevreden

Ook interessant: ik kreeg een voorstel om hem te ruilen voor een AN1X maar heb dat niet gedaan.

Tuurlijk niet, ik HEB al een AN1X. Ik wacht wel nog op een AN2X 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back