Kraftwerk/detroit op TV

Origineel geplaatst door bikkel
Heel apart dat drumstel, je zou haast zeggen dat ze het gewoon zelf bedacht hebben.

Joh, en wat denk je? dat hebben ze dus ook..

Ik vond het een leuk item. Al was het maar om eens 20 minuten lang kraftwerk te horen noemen op TV. Helaas zijn ze nooit voor een interview te porren. Als vintage-fan (vanaf 1974) had ik die hoop al opgegeven. Wolfgang Flür wilde natuurlijk wel. Maar die heeft toch wel wat dingen niet begrepen (lees maar "I was a robot" van Flür?).

Opvallend trouwens dat Karl Bartos (co-auteur van paar van hun grootste hits), terwijl hij Kraftwerk heeft verlaten, ook niet echt zin heeft interviews.

Maar nogmaals. Ik vind alle aandacht voor Kraftwerk fijn om te zien. Er stond nog wat extra info op de VPRO-site op
http://www.vpro.nl/programma/ram/afleveringen/16661400/items/16835740/

Ook mooi gelul: "Als je hier in Detroit naar een kroeg gaat is de kans groot dat je Kraftwerk op de achtergrond hoort!"

Duh! Gelooft ie het zelf?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ook mooi gelul: "Als je hier in Detroit naar een kroeg gaat is de kans groot dat je Kraftwerk op de achtergrond hoort!"

Hihi, ja dat is natuurlijk ook Bullshit. Je hoort Tiesto..

:duivels:

Origineel geplaatst door Arv
Hihi, ja dat is natuurlijk ook Bullshit. Je hoort Tiesto..

:duivels:

:dubbel:

Goed, niet naar Detroit gaan dus!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Zei ie niet "muziek beïnvloed door Kraftwerk" oid?
Dan kan het goed kloppen denk ik

Origineel geplaatst door Arv
Joh, en wat denk je? dat hebben ze dus ook..

Cool. Is daar ergens meer over te vinden?

Het was 'interesting'.....vooral om te zien hoe een prof. muzikant als Derrick May zo waardeloos met die cd's omging :o:

Back