Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bananenstekkers!
![]()

Origineel geplaatst door mono-poly
http://users.rcn.com/scottp.enteract/synthesizer/pictures.htm

Origineel geplaatst door koediman
lachen dennis... heel vervelend om jaloers te moeten worden op een kind van 10![]()
Zo! Dat is nog eens een originele opmerking. Die heb ik nog nooooooit gehoord!Origineel geplaatst door Errol
Dat is gewoon het spelletje zeeslag voor gevorderden![]()

Zo! Dat is nog eens een originele opmerking. Die heb ik nog nooooooit gehoord!![]()

Kunnen die mensen niets aan doen, dat die de moeite nemen om spul mee naar een Analogue Meeting te brengen... Andere analoog liefhebbers zijn te lam.Origineel geplaatst door Errol
Die foto's zijn ook heeeeel origineel hooooor.
Het zooooveeeeelssste plaatje van een paaar baardmannetjes die bliep bloeb en blab geluidjes voortbrengen uit een spelletje zeeslag en daar zeer waarschijnlijk ontzettend op zitten te geilen![]()
Persoonlijk zegt het me echt niets. Ik houd niet van zeeslag![]()
Origineel geplaatst door fuse
He! Zien ik daar een Kawai K5000?
Origineel geplaatst door mono-poly
http://users.rcn.com/scottp.enteract/synthesizer/pictures.htm
Kunnen die mensen niets aan doen, dat die de moeite nemen om spul mee naar een Analogue Meeting te brengen... Andere analoog liefhebbers zijn te lam.
Als jij geen verschil ziet tussen deze plaatjes en andere, dan ligt dat aan jou en niet aan de plaatjes. Laat anders eens een ander plaatje zien van twee modcan systemen? Of die Wiard joysticks?
dan mischien wel.Origineel geplaatst door Slipperman
onze meeting zoals in venlo was stukken leuker denk ik en veel vetter bezocht. valt me tegen voor zo'n groot rot land als de USA...

)Nee, hij is wel groot, maar je bent er toch niet op gaan staan..Origineel geplaatst door Errol
Zeg Johnnyboy, je bent toch niet op je pik getrapt??
Nee, hij is wel groot, maar je bent er toch niet op gaan staan..
Het is gewoon bijna vervelend dat mensen altijd over zeeslag beginnen. Komt niet echt doordacht over, zeker niet origineel. Maar blijkbaar vind jij ferrari's interessanter om te zien. Dit is een synthforum en geen ferrariforum, dus vandaar dat ik dacht dan mensen misschien wel geinteresseerd waren in synthesizers.
Je hoeft het niet te kijken en als je het niets vind, zeg dan gewoon niets. Ik kan ook in elke Yamaha thread of softsynth thread gaan zeggen dat ik het niets vind, maar daar.... daar heeft niemand niets aan..
En Lacertus, mocht je zin hebben dan moet je maar in eindhoven langskomen, ik heb een kleine simpele modular staan, dan kun je klooien (of zeeslag spelen en dromen over ferrari's en vrienden)