AH-2004 --> fotos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Bananenstekkers!

a04029l.JPG

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bananenstekkers!

a04029l.JPG

Kom op Jongens, geef het nou maar toe.
Dat is gewoon het spelletje zeeslag voor gevorderden8)

He! Zien ik daar een Kawai K5000?

Schaaaaat!

Ik heb ff je kamer gestofzuigd en die kabeltjes netjes per kleur opgehangen. Het was zo'n rommelboel!

*wel god@#$@#$*

Ghehe

Trouwens dit doet me denken aan de jaarlijkse trekkershow dagen van het dorp waartoe m'n ouders verbannen zijn.
Ook allemaal van die 'kijk eens wat ik allemaal hebt' mensen die daar op komen draven.

Desalnietteplus plezant zat.

Origineel geplaatst door Errol
Dat is gewoon het spelletje zeeslag voor gevorderden8)
Zo! Dat is nog eens een originele opmerking. Die heb ik nog nooooooit gehoord! ;)

Zo! Dat is nog eens een originele opmerking. Die heb ik nog nooooooit gehoord! ;)

Die foto's zijn ook heeeeel origineel hooooor.
Het zooooveeeeelssste plaatje van een paaar baardmannetjes die bliep bloeb en blab geluidjes voortbrengen uit een spelletje zeeslag en daar zeer waarschijnlijk ontzettend op zitten te geilen8)

Persoonlijk zegt het me echt niets. Ik houd niet van zeeslag:D

Die foto's zijn ook heeeeel origineel hooooor.
Het zooooveeeeelssste plaatje van een paaar baardmannetjes die bliep bloeb en blab geluidjes voortbrengen uit een spelletje zeeslag en daar zeer waarschijnlijk ontzettend op zitten te geilen8)

Persoonlijk zegt het me echt niets. Ik houd niet van zeeslag:D
Kunnen die mensen niets aan doen, dat die de moeite nemen om spul mee naar een Analogue Meeting te brengen... Andere analoog liefhebbers zijn te lam.

Als jij geen verschil ziet tussen deze plaatjes en andere, dan ligt dat aan jou en niet aan de plaatjes. Laat anders eens een ander plaatje zien van twee modcan systemen? Of die Wiard joysticks?

Origineel geplaatst door fuse
He! Zien ik daar een Kawai K5000?

inderdaad zo! een K5000S! (of een K5000W - dat kan ik zo niet zien...)

is die ook modulair te maken dan? of zochten ze een top-MIDI bak om hun zeeslag spel mee aan te sturen...?
Lijkt me toch wel leuk om zo eens zeeslag te spelen hoor... lijkt me heel vet! Ik zou er alleen geen muziek mee kunnen maken... (da's toch ook wel weer jammer)

Groet,
Roy

Kunnen die mensen niets aan doen, dat die de moeite nemen om spul mee naar een Analogue Meeting te brengen... Andere analoog liefhebbers zijn te lam.

Als jij geen verschil ziet tussen deze plaatjes en andere, dan ligt dat aan jou en niet aan de plaatjes. Laat anders eens een ander plaatje zien van twee modcan systemen? Of die Wiard joysticks?

waarom???
Kheb wel wat beters te doen dan naar fotootjes te kijken.
Mischien als de nieuwste ferrari ernaast staat8) dan mischien wel.

Zeg Johnnyboy, je bent toch niet op je pik getrapt??

Origineel geplaatst door Slipperman
onze meeting zoals in venlo was stukken leuker denk ik en veel vetter bezocht. valt me tegen voor zo'n groot rot land als de USA...

Nou op sommige foto's zagen die gasten er toch ook wel vet uit.8)
Tijd voor de gym zou ik zeggen.

De Venlo meeting was niet verkeerd nee
En dit was alleen een eastcoast meeting
Weet je wel hoe groot de states zijn???
Je ga nou niet even naar van de oostkust naar de westkust!!!
En ik vind het echt imposant wat er allemaal meegnomen is
Mischien ga ik volgend jaar wel :D
Of wachte op een AH european meeting (in venlo of zo 8) )

misschien dat ik een meeting organiseer, moet wel iedereen een synth meenemen anders wordt t niks.
is er intresse in?

Zeg Johnnyboy, je bent toch niet op je pik getrapt??
Nee, hij is wel groot, maar je bent er toch niet op gaan staan..

Het is gewoon bijna vervelend dat mensen altijd over zeeslag beginnen. Komt niet echt doordacht over, zeker niet origineel. Maar blijkbaar vind jij ferrari's interessanter om te zien. Dit is een synthforum en geen ferrariforum, dus vandaar dat ik dacht dan mensen misschien wel geinteresseerd waren in synthesizers.

Je hoeft het niet te kijken en als je het niets vind, zeg dan gewoon niets. Ik kan ook in elke Yamaha thread of softsynth thread gaan zeggen dat ik het niets vind, maar daar.... daar heeft niemand niets aan..

En Lacertus, mocht je zin hebben dan moet je maar in eindhoven langskomen, ik heb een kleine simpele modular staan, dan kun je klooien (of zeeslag spelen en dromen over ferrari's en vrienden)

Nee, hij is wel groot, maar je bent er toch niet op gaan staan..

Het is gewoon bijna vervelend dat mensen altijd over zeeslag beginnen. Komt niet echt doordacht over, zeker niet origineel. Maar blijkbaar vind jij ferrari's interessanter om te zien. Dit is een synthforum en geen ferrariforum, dus vandaar dat ik dacht dan mensen misschien wel geinteresseerd waren in synthesizers.

Je hoeft het niet te kijken en als je het niets vind, zeg dan gewoon niets. Ik kan ook in elke Yamaha thread of softsynth thread gaan zeggen dat ik het niets vind, maar daar.... daar heeft niemand niets aan..

En Lacertus, mocht je zin hebben dan moet je maar in eindhoven langskomen, ik heb een kleine simpele modular staan, dan kun je klooien (of zeeslag spelen en dromen over ferrari's en vrienden)

Joh, doe niet zo serieus.
Er zullen best een aantal mensen zijn die dit wel interessant vinden.

Maar een beetje relativeringsvermogen lijkt me hier ook op zn plaats.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back