AH-2004 --> fotos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja maar.

Modulars zijn echt wel leuk om mee te klooien hoor. Tenminste als je een ECHTE synthliefhebber bent.

Origineel geplaatst door Errol
Joh, doe niet zo serieus.
Er zullen best een aantal mensen zijn die dit wel interessant vinden.

Maar een beetje relativeringsvermogen lijkt me hier ook op zn plaats.

*D 8) }:| :D 8) :luv: :biertje: :doei: :dubbel: :mega:

Origineel geplaatst door fuse
Ja maar.

Modulars zijn echt wel leuk om mee te klooien hoor. Tenminste als je een ECHTE synthliefhebber bent.

Ik ben een ECHTE gebruiker als je dat bedoeld maar ik wordt niet warm of koud van een modulair systeem.

Ik heb er niet zoveel mee.
Mischien komt dat ook wel omdat ik ze met van die vage figuren associeer die met subsidie geld van die blieb blab bolob onzin geluiden maken.

Tis een vooroordeel maar tot nu toe is het alleen maar bevestigd.

Mijn vooroordeel over jou is nu ook bevestigd.

Meen jij dit echt? Dat is bizar! Ik ben een gewone IT jongen en zit dus 8-9 uur per dag aan een computer zonder subsidie. Misschien moet je eens mensen in het echt ontmoeten. Dan zie je hoe mooi de wereld kan zijn.

Ik hou er maar over op. Geluid / muziek maken, daar gaat het om!

Mischien komt dat ook wel omdat ik ze met van die vage figuren associeer die met subsidie geld van die blieb blab bolob onzin geluiden maken.

Als hier het hele forum nog niet meer over valt.......dan weet ik het niet meer...........:frons:

mvg een synthliefhebber & -gebruiker die geen :kont: van modulars snapt.

(...en die stiekem best jaloers is op al die kennis die modular-gebruikers vaak WEL hebben)

a04007l.JPG

Die blokjes komen me bekend voor van dit forum! :) Zijn overgins ook al in DIY te krijgen.

Origineel geplaatst door mono-poly
Alleen het filter :geslaagd:
De rest is (nog) niet te krijgen
Klopt! Boef! Jij bent er weer als de kippen bij... Foutje.. Kan ieder mens gebeuren.

Of ben ik god? Omdat ik toevallig van modulars hou? God met een uitkering, geitewollen sokken en een zeeslagverslaving. ;)

modulars zijn gewoon de rauwste meest tweak/routbare categorie van synthesizers. En dit is een synthesizer-forum. Hallo zeg....

Modulars rocken de pan uit! :{

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mijn vooroordeel over jou is nu ook bevestigd.

Meen jij dit echt? Dat is bizar! Ik ben een gewone IT jongen en zit dus 8-9 uur per dag aan een computer zonder subsidie. Misschien moet je eens mensen in het echt ontmoeten. Dan zie je hoe mooi de wereld kan zijn.

Ik hou er maar over op. Geluid / muziek maken, daar gaat het om!

Bizar?? sorry, waar lees je dat ik denk dat je wordt gesubsidieeerd????
Dat is nu precies wat ik niet zeg.
Dat relativeren ook een kunst is blijkt wel.

Een paar mensen die ik via dit forum in het echt heb ontmoet zijn vrienden van me geworden.
1 daarvan is gek op modulaire systemen.
Tja, tis wel waar, het is een mafkees8).

En gemmetje, wat maakt het nou uit als iemand niets heeft met modulaire systemen.

Origineel geplaatst door Pjotr G
modulars zijn gewoon de rauwste meest tweak/routbare categorie van synthesizers. En dit is een synthesizer-forum. Hallo zeg....

Modulars rocken de pan uit! :{

rockse, maar ik heb tot nu toe niet gezien waar wordt geschreven dat dit niet in een syntforum hoort.
Dus laten we dit nu effe heel snel uit de wereld helpen.

En gemmetje, wat maakt het nou uit als iemand niets heeft met modulaire systemen.

Niets.....helemaal niets.....

Het enige wat ik met m'n post wilde zeggen, was dat ik het een idiote aanname van je vind, als je stelt dat modulars typisch bakken zijn voor gesubsidieerde geitenwollensokken-dragers. Idd (zoals je zelf al aangeeft) een vooroordeel, gebaseerd op niks.

Mijns inziens hetzelfde als een stelling zoals: iedere studio-eigenaar/beheerder is aan z'n zooi gekomen door z'n :kont: open te stellen voor iedere vertegenwoordiger van hardware-fabrikanten.

.....en......

Wat buiten kijf staat, is dat iemand die zich terdege verdiept heeft in synthese en deze kennis uitgebouwd heeft door ervaring met modulars, een veel betere achtergrond heeft als het gaat om het fabrieken van goede en bruikbare geluiden.

Lijkt me niet handig om daar mensen op 'af te rekenen'.
En al helemaal niet op een plek waar mafkezen zoals jij en ik rondhangen. ;)

Ik ben geen mafkees! Jullie zijn allemaal gek :D

Ik vond die dubbele joysticks heeeeel erg geil. Leo krijgt een harde plasser van z'n phaser, ik krijg een derde been van dit ding:

http://www.ph.k12.in.us/~drew/ahmw/pics/2004/a04025l.JPG

Die paneeltjes Serge zagen er ook erg lekker uit 8) Overigens zit ik te twijfelen of ik eerdaags niet zo'n PSIM moet scoren, lijkt me erg fijn zo'n ding.

En over dat joch. Tja, hij valt met z'n neus in de boter, maar ik gun het die kleine etter niet. Laat hem er maar voor werken, dan waardeer je het ook wat meer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back