Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Errol
Joh, doe niet zo serieus.
Er zullen best een aantal mensen zijn die dit wel interessant vinden.
Maar een beetje relativeringsvermogen lijkt me hier ook op zn plaats.

Origineel geplaatst door fuse
Ja maar.
Modulars zijn echt wel leuk om mee te klooien hoor. Tenminste als je een ECHTE synthliefhebber bent.
Mijn vooroordeel over jou is nu ook bevestigd.Origineel geplaatst door Errol
Tis een vooroordeel maar tot nu toe is het alleen maar bevestigd.
Mischien komt dat ook wel omdat ik ze met van die vage figuren associeer die met subsidie geld van die blieb blab bolob onzin geluiden maken.
van modulars snapt.
Zijn overgins ook al in DIY te krijgen.Klopt! Boef! Jij bent er weer als de kippen bij... Foutje.. Kan ieder mens gebeuren.Origineel geplaatst door mono-poly
Alleen het filter![]()
De rest is (nog) niet te krijgen

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mijn vooroordeel over jou is nu ook bevestigd.
Meen jij dit echt? Dat is bizar! Ik ben een gewone IT jongen en zit dus 8-9 uur per dag aan een computer zonder subsidie. Misschien moet je eens mensen in het echt ontmoeten. Dan zie je hoe mooi de wereld kan zijn.
Ik hou er maar over op. Geluid / muziek maken, daar gaat het om!
.Origineel geplaatst door Pjotr G
modulars zijn gewoon de rauwste meest tweak/routbare categorie van synthesizers. En dit is een synthesizer-forum. Hallo zeg....
Modulars rocken de pan uit!![]()

En gemmetje, wat maakt het nou uit als iemand niets heeft met modulaire systemen.
open te stellen voor iedere vertegenwoordiger van hardware-fabrikanten.Origineel geplaatst door Errol

Overigens zit ik te twijfelen of ik eerdaags niet zo'n PSIM moet scoren, lijkt me erg fijn zo'n ding.