Maandag....

dione

hardkoor
Waarom zijn de muziek/apparatuur-winkels nooit op Maandag open ?

Ik heb meestal op maandagen een sterke drang om nieuwe spulletjes te halen,maar dan is er niks open...=(

Re: Maandag....

Origineel geplaatst door dione

mogelijke redenen:

- muzikanten zijn na een druk weekend vol gigs & booze op maandag niet aanspreekbaar
- muzikanten zitten na een druk weekend vol gigs op maandag nog de opbrengsten te tellen voor ze het uitgeven

(het hierbovenstaande zal ongetwijfeld ook wel gelden voor dj's)

of zou het mss toch zijn omdat er sowieso maar weinig "speciale" winkels op maandag open zijn ??

Re: Re: Maandag....

Origineel geplaatst door gemmetje
mogelijke redenen:

- muzikanten zijn na een druk weekend vol gigs & booze op maandag niet aanspreekbaar
- muzikanten zitten na een druk weekend vol gigs op maandag nog de opbrengsten te tellen voor ze het uitgeven

(het hierbovenstaande zal ongetwijfeld ook wel gelden voor dj's)

het bovenstaande geldt voor mij voor de Zondag eigenlijk...:D ....daarom heb ik op Maandag zin om te shoppen...

tegenwoordig zijn al heel veel winkels gewoon op Maandag open...maar veel speciaalzaken idd. niet...jammerrr...

....Ik heb meestal op maandagen een sterke drang om nieuwe spulletjes te halen,maar dan is er niks open...=(

me too.. ik heb het trouwens zowieso wel vaak. dat ik een nieuwe inspiratie zoek of echt totaal iets anders wil gaan doen, maar maandag is voor mij daar ook een uitgelezen dag voor..

Ik heb meestal op maandagen een sterke drang om nieuwe spulletjes te halen,maar dan is er niks open...=(

Dirk Witte in A'dam is gewoon open op maandag..... :yamaha:

Origineel geplaatst door shortwave
Dirk Witte in A'dam is gewoon open op maandag..... :yamaha:

Yep...en ik zie dat Dijkman en Safe Sound ook open zijn op Maandag....leuk om te weten..

Ach....ga ik gewoon morgen naar Feedback...

Back