Hanz
Anonieme Analogist
Ik snap het soms niet. Als je in staat bent om 1400 euro bij elkaar te krijgen of dat te willen uitgeven, waarom dan niet meteen ECHT goed en voor PSI gaan.
Maar laten we dan vooral niet doen alsof PSI het enige zaligmakende is. Als je dan toch aan het sparen gaat, waarom dan niet meteen ECHT goed en voor K+H gaan? En als je dan toch aan het sparen gaat, waarom dan niet meteen ECHT goed en voor Geithain gaan? En als je dan toch aan het sparen gaat, waarom dan niet meteen echt goed en voor de monitors van forumlid Mischa gaan?
Ja, zo lust ik er nog wel een paar...
Maar dan kan je bezig blijven, en heb je vooralsnog helemaal niks om af te luisteren. Ook zo wat...Overigens is er weer een nieuwe rising star in town (of op Gearslutz, tenminste): na de enorme Barefoot en Focal Twin 'hype' (terecht of niet, geen idee...) lees nu allemaal hallelujaverhalen over de nieuwe Event Opal.
Gelukkig hoef ik de eerste paar jaar niet meer (ik denk eigenlijk: nooit meer) na te denken over monitors... maar toch... iemand die Events ergens gezien / gehoord?
Laatst gewijzigd: