nogmaals een rm1x gevraagd

Status
Please reply by conversation.

Waveglider

Skyglider
ik had er 1 dacht ik - tot het niet doorging...

Hierbij dus nog eens gevraagt een rm1x in goede staat voor 250 euro

laat maar komen ,geld ligt te wachten

ik heb er 1 maar die kost 350, das de helft van de huidige nieuwwaarde.

sorry ,das veel te veel... is hier al herhaaldere keren aangeboden aan 250 en dat is ongeveer wat ze de dag van vandaag waard zijn vrees ik, sorry

Origineel geplaatst door Waveglider
sorry ,das veel te veel... is hier al herhaaldere keren aangeboden aan 250 en dat is ongeveer wat ze de dag van vandaag waard zijn vrees ik, sorry
niet mee eens!
is echt een supperhandig bakkie, en zeker 350 waard.
Mensen die em voor minder weg doen hebben er nooit goed mee kunnen werken imo, en hebben er ut nut niet van ontdekt.
Ik ken persoonlijk zelf al 2 muziekers die em hebben verkocht en em nu zelf terugwillen.

Maar goed, ik hoop dat je er een vind voor die prijs hoor *D

welgeteld 1 keer aangeboden hier op synthforum voor dat bedrag en was meteen weg

was er nog 1 voor 275 die ik mocht kopen voor 250 - deze twee waren zeer recent, heb ze op Marktplaats.nl ook al verschillende keren voor 250 zien gaan.

Natuurlijk denk ik dat de rm1x het waard is, maar als ik ze aan 250 kan vinden zal ik er nooit 350 voor geven...

maar ik zie ze idd ook dikwlijks voor 350 gaan ,deze blijven echter dikwijls lang ermee zitten.

alsook zou de rm1x voor mij maar een vervanging zijn tot dat ik (eindelijk) m'n mp7 ontvang.

Maarja gaat wel ff off topic - als iemand een rm1x voor 250 kwijt wil mail je maar ofzo :doei:

Veel geluk met je zoektocht :D

omc ;gelieve je van de tread te onthouden als je geen nuttige info kan toevoegen. antwoorden hierop hoeft niet eens ,dankuwel

omc ;gelieve je van de tread te onthouden als je geen nuttige info kan toevoegen. antwoorden hierop hoeft niet eens ,dankuwel
Lichtelijk geirriteerd omdat het niet wil lukken? Ik was nog serieus benieuwd of het je ging lukken maar nu kan het met echt geen :kont: meer schelen.

kwil gewoon het meeste voor m'n geld, julie hollanders moeten dit toch verstaan.
en voor de rest doe je maar hoor :okdan:

Proficiat,

het zal je nu ook wel lukken om voor minder dan 100€ dat LEDje te laten vervangen.
Of om zelf een LEDje van identieke grootte, kleur en lichtintesiteit te vinden.
Dan heb je bovendien nog een leuke knutselavond voor de boeg.

Some have all the luck :D

geloof me best dat niet een aleenstaand geval is... heb al verschillende keren een zien gaan voor 250 - die zelf in perfecte staat zijn ,dus hou aub op met zo de eikel uit te hangen. Je moet gewoon ff zoeken en dan vind je er wel 1 voor die prijs. ik WEET dat ze meer waard zijn dan 250 maar dat wil niet zeggen dat ik dat er voor moet geven he.

'k heb trouwens een optie genomen op een qy700 - ook voor 250 euro - met flightcase en perfect in orde.
Maandag haal ik hem op.

Natuurlijk is het niet leuk om te zien dateen Rm1X voor 250 euro verkocht wordt als je zelf het dubbele (of meer ?) betaald hebt,
maar dat hoef je echt niet op mij af te reageren hoor.

geloof me best dat niet een aleenstaand geval is... heb al verschillende keren een zien gaan voor 250 - die zelf in perfecte staat zijn ,dus hou aub op met zo de eikel uit te hangen. Je moet gewoon ff zoeken en dan vind je er wel 1 voor die prijs. ik WEET dat ze meer waard zijn dan 250 maar dat wil niet zeggen dat ik dat er voor moet geven he.

'k heb trouwens een optie genomen op een qy700 - ook voor 250 euro - met flightcase en perfect in orde.
Maandag haal ik hem op.

Natuurlijk is het niet leuk om te zien dateen Rm1X voor 250 euro verkocht wordt als je zelf het dubbele (of meer ?) betaald hebt,
maar dat hoef je echt niet op mij af te reageren hoor.
:confused:

:dubbel:

:doei:

Wel als ik voor mezelf praat, waren mijn reacties niet ironisch bedoeld ofzo hoor.

Niet echt, en sorry dat ik zo geiriteerd overkom - kheb zo van die momenten. gewoon negeren dan.

waren gewoon reacties bij die niet echt hoefden voor mij, maar dit is een forum dus iedereen mag zijn gedacht zeggen.

:biertje:

Status
Please reply by conversation.
Back