• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MC505, Z.g.a.n. 375,-!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pal

Mannelijk lid
Okay mensen..

Mc505 gaat weg voor 375,-!!

Deze is echt als nieuw zowel ik als vorige eigenaar hebben hem nooit gebruikt... ik begin hem nu pas te snappen en eigenlijk is het een vette sequencer, maar heb mijn zinnen nu al op een mpc gezet aangezien ik ook mijn sampler al verkocht heb....

Roland S4M-5 4mb SMCard los of erbij gaat weg voor 45,-!!

Roept u maar:okdan:

Sterke kanten van de mc505....

Hij wordt onderschat......

Arpeggiator....heel vet om o.a. andere synth geluiden mee aan te sturen super makkelijk voor live!!

Sequencer...8 tracks muten en spelen..........ook externe app...

Megamix....haal andere patterns op en mix ze weer met andere live!!!! (ken geen sequencer die dit kan!!)

SmartMedia..... opslag naast de al veel beschikbare ruimte!!!! voor al je patches en sequences...dus geen
sysex apparaaat zip, nog erger floppy's of computer nodig....gewoon alles in de mc505.

6 mono jack uitgangen!!!!

Tr909,808,707,606, cr78 (chicks on speed gebruiken hem ook!!!)

SLECHTE KANTEN VAN DE MC505

Geluiden van synth zijn wat digitaal...maar ik heb ook nooit geprobeerd er iets vets mee te maken!!!

Verder zou ik geen slechte kanten weten.......

En wat denk je?

voor 415,- krijg je een combi van een jomox xbase+mmt-8!!!! maar dan met meer en unieke funkties!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back