• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TTSH rev 4

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

search64

Ouwe rot
Ik heb mijn zinnen gezet op een nieuw project dus deze moet weg om het te bekostigen.

TTSH versie 4, gemaakt door mijzelf op basis van de huidige run door Synthcube. Met de Moog filter (Arp filter pcb heb ik ook, maar niet gebouwd). Ik heb gebruik gemaakt van hun full kit, allemaal degelijke materialen gebruikt dus (zie de bom op Synthcube voor specifics).

Er volgt ooit nog een knoppenset om over de verlichte sliders te gaan, die stuur ik na als die ooit nog komt (ik wacht al sinds januari).

Enige twee mods zijn de AC coupled filter en de electronic switch mod... en natuurlijk met gate booster. Drie mods dus.

De case is metaal, zelfde afwerking als het frontpaneel, en dat is een van de mooiste panelen die ik ooit heb gezien. Daarnaast zelf gezorgd voor een iets degelijker power supply dan de meegeleverde wallwart, ik geloof nu een meanwell.

Vraagprijs 2750 euro. Enkel ophalen, ik woon in omgeving Rotterdam.

Vragen? Foto’s? Geluiden? Let me know.

Attachments

• DF4724F6-464F-468B-8CB3-9981B882DCA7.jpeg
    DF4724F6-464F-468B-8CB3-9981B882DCA7.jpeg
    64,8 KB · Bekeken: 184
Ik heb 'm ook en denk dat ik eerder de minimoog verkoop dan deze 8>

Thanks! Misschien wel handig om er een extra te hebben dan dus... je weet maar nooit!

Bumpje.

Geen ruil, want heb al project op het oog. Tenzij je toevallig een Deckard's Dream kit hebt, dan valt er wel iets te regelen.

Check uit dit prachtige paneel.
IMG_6582.jpg

Over de prijs valt te praten, make me an offer I can’t refuse!

Mini meanie nu voor 2500 kneiterharde euro's.

Attachments

• IMG_6728.jpg
    IMG_6728.jpg
    48,2 KB · Bekeken: 157
Still te koop. Wat gegadigden, maar nog geen koperts.

Komt dat zien, veel mooier dan die minimoog, je leest het hierboven al.

De absolute bodemprijs, koopt dat apparaat voor slechts 2400 euro's.

Ok niet meer op Marktplaats want ik mag de tekst ARP 2600 niet gebruiken daar (want dat is het niet). Give me a break, marktplaats...

Alright, ik sta wellicht ook open voor ruil. Stel maar iets voor, en misschien wil ik het wel...

Bumpje voor de TTSH, keimooi, koop hem, maak een awardwinnende plaat.

Ik zoek nog: studio subwoofer, 19” audio interface, launchpad pro mk3, evt leuke drumcomputer.

alles met bijbetaling uiteraard, doe me een leuk voorstel!

Ok niet meer op Marktplaats want ik mag de tekst ARP 2600 niet gebruiken daar (want dat is het niet). Give me a break, marktplaats...

serieus? Daar heb ik nog nooit wat van gemerkt op MP!
Zo mooi hoe mensen soms een Roland MT-32 te koop zetten en dan is de laatste zin:
Dus geen jupiter 8, tr-808, Minimoog, paleis op de dam, etc etc

Alles om extra hits te krijgen :D

Ik zou 'm graag van je overnemen, maar heb m'n GAS ff uitgezet en ben muziek aan het maken ;)
Succes met de verkoop.

Ja de meneer van MP vergeleek het met een neprolex

Dus, ruilvoorstellen waar ik voor opensta:

leuke drumdoos
goede usb audio interface (rme, uad, iets met goede drivers iig)
studio subwoofer
een mpc behalve de 500
teenage engineering op1
elektron iets behalve digitakt (al gehad) en digitone

... maar vooruit, noem anders eens iets leuks, wie weet...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back