Onze hobby in spelvorm... TOF!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Ik dacht dat wat wij deden best wel creatief was....
Nee hoor. Het is nu zelfs in spelvorm.
Een koele neger die een platenzaak runt tegenkomen op wiens clubavond je mag komen draaien, en je moet nog snel een nummer maken.... geluiden opnemen in de stad, en thuis sequencen.... 's en 's avonds je nieuwe track draaien in de club.

Heel mooi gemaakt..... dat wel...... tot op het kloppende minidisk geluidje.... precies zo is het gewoon.
Aan de andere kant vind ik het wrang dat m'n hobby en al zijn charme ff in hap-slik-weg spelvorm is gegoten. Maarja.... heel tof gedaan, zeker ff checken....

-->

http://www.lukewhittaker.co.uk/breakintheroad/

erg leuk gedaan alleen ik krijg die samples niet in de sequencer ze schieten steeds terug?

Je moet de samples héééél precies op de 'maat' inplakken. Middels sleur-en-pleur.
Paar keer proberen, dan 'plakken' ze wel.

Maar dat beperkt je tot 4/4 etc. - experimenteel ende nonconformistische soundscapes, dat kan dus niet. Tssssk! :bekdicht:

hmmmmmmmm...... ik kom ook niet verder als samples opnemen!!!
kan iemand duidelijk beschrijven hoe dat t wel zou moeten.

Aah, dus dat deed ik verkeerd...

Mensen, je kan ook je minidisc leeghalen en opnieuw terug naar de stad om meer geluiden op te nemen, dan is het eens stukje cake.

Origineel geplaatst door isnieZot
JAAAAAAA ZE HIELDEN VAN MIJN SET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik krijg die meter maar niet naar 'de andere kant'. Waar kan ik ff wat talent downloaden? (liefst gratis 8) )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back