Vroeger...

Gemmetje bedoelde "NEEEEEEE wat GOED man die heb ik LANG niet gezien.... WAUW".

Toch, Gem? ;)

Nog even ter aanvulling,de machine waarmee de meeste mixen tot stand kwamen:

:luv:

a77.jpg

Origineel geplaatst door Arv
heeft mijn vader ook.. helaas nu stuk..

Je kunt ze laten reviseren natuurlijk :)
Toevallig staat er eentje bij een hi-fi zaak hier, een B77. Helaas nog geen prijs aangezien het ding nog gereviseerd moest worden. Maar 't zal me niet verbazen als 'ie uiteindelijk 800 euro moet opleveren. Het zal mij benieuwen, mijn Philips is toch wel aan vervanging toe...

warning

HYPERSAW DETECTED go for hypermode

Vroeger suckte alles nog meer dan nu....

enige dat nu meer suckt is dat alles NOG meer om geld gaat.....

Hetgeen wat suckt, is dat mijn pa 3 jaar geleden tijdens een opruimwoede, 2 bakken met cassettebandjes van 3 JAAR DANCETRAX (jawel, martijn Krabbe, om 20:30 op radio 3) CLUBMIXEN heeft weggesmeten! Kun je het voorstellen? Ik had blaren op de vingers van de knopjes van mijn bijmekaargespaarde tapedeck! Iemand nog downloads/links van bovengenoemde show? Gracias in advance!

Vroeger...........

Vroeger...........

Had je nog ........,,Het Weeshuis van de Hits!!''...met Morrissey!!

Jahaaaa echt waarrrrrrrr!!..............:halleluja

Ja, die link is wel aardig inderdaad. Ik sta er zelfs ook nog bij met mijn "swingbeatmix" waarin helemaal geen swingbeat te bespeuren was :) Werd door de Tros uitgezonden in de tijd dat Martijn Krabbe presenteerde, maar die doet volgens mij nu ook alleen nog maar van die BS-programma's op TV.

In die tijd maakte ik, net als zovelen, mijn mixen met 2 draaitafels, een oude bandrecorder van Akai en later wat ander simpel gereedschap. Had op een gegeven moment wel een S900 gekocht van Basosoki die me toen nog 1.800 gulden kostte. Een rib uit mijn lijf maar wel heel handig bij het maken van mijn mixen!

Ik moet ze nog steeds eens op CD overzetten; het is voor mij toch een stukje historie :halleluja

Back