Vroeger...

Harry Bannink is zijn naam...

6 trak had nutuulk ook eventueel kunnen kiezen uit de PAPJESGEITENBREIER of de GROTE GRIJZE GEITENBREIER...
wie eventueel voor TEUN, TOON en AUGUST zouden kunnen fungeren is voor jouw een vraag en voor mij een weet...

de heer Van Ellende is een typisch voorbeeld van iemand die geen ruk heeft geleerd maar wel 'de top' heeft bereikt...

dat komt tegenwoordig niet meer voor...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
Harry Bannink is zijn naam...

6 trak had nutuulk ook eventueel kunnen kiezen uit de PAPJESGEITENBREIER of de GROTE GRIJZE GEITENBREIER...
wie eventueel voor TEUN, TOON en AUGUST zouden kunnen fungeren is voor jouw een vraag en voor mij een weet...

de heer Van Ellende is een typisch voorbeeld van iemand die geen ruk heeft geleerd maar wel de top heeft bereikt...

dat komt tegenwoordig niet meer voor...

Ik Haat het typetje "Ome willem" en alles eromheen. Nooit wat aan gevonden. :r
Die Harry was beter in het schrijven van liedjes voor Annie

Nee geef mij maar "And the beat goes on", "De Soulshow" (Ferry is trouwens weer hot he? hij is niet weg te slaan van de radio), "Curry en Van Inkel", "Radio Stad Den-Haag" (die gaan trouwens tegenwoordig weer de lucht in, maar dan live op internet)

Origineel geplaatst door Catalunya
Ik Haat het typetje "Ome willem" en alles eromheen. Nooit wat aan gevonden. :r
Die Harry was beter in het schrijven van liedjes voor Annie

Nee geef mij maar "And the beat goes on", "De Soulshow" (Ferry is trouwens weer hot he? hij is niet weg te slaan van de radio), "Curry en Van Inkel", "Radio Stad Den-Haag" (die gaan trouwens tegenwoordig weer de lucht in, maar dan live op internet)

De bvd is ook weer terug,op zaterdag avond bij veronica
De beat goes on,dat was nog eens een leuke zondag middag:D

Re: Vroeger...

Origineel geplaatst door Chinetti
Luister maar 's goed! In 64kb, om het authentieke FM Radio gevoel te pakken te krijgen!

Hahaha... wreed plaatje zeg. 'Discoo Miixxx....' Fonkie! Die gozer was de Eminem van zijn tijd!

Origineel geplaatst door Arv
...ben weer Italo aan het luisteren.. :P
_coolitalo.gif

Tsjonge, tsjonge zeg.

Stelletje OPA's!

Last van vroeger was alles beter syndroom?

Toen werdt er net zoveel meukherrie gemaakt als nu. Alleen onthoud je dat niet meer.
In die tijd haalden zelfs de carnavalskrakers nog de top40.
Om van bands als BZN en Koos Alberts maar te zwijgen.
Nou dan weet je het wel.

Wel dat er zat is veranderd.

Voor elke doelgroep is er iets apart. Van hiphoppende EO jongeren tot cokesnuivende volendamse gabbers.
Plakken we maar overal camera's neer omdat het heel normaal is geworden dat je iemand op z'n bakkes timmert omdat hij je raar aankijkt. En heeft de directeur van de hartstichting zo'n hoog salaris dat de collectanten last van hartkwalen krijgen als ze horen hoe hoog.

En er wordt nog zat goede authentieke muziek gemaakt. Er is alleen zoveel dat je even moet zoeken tussen de rest van die rotzooi.

Origineel geplaatst door fuse
Voor elke doelgroep is er iets apart. Van hiphoppende EO jongeren tot cokesnuivende volendamse gabbers.
Plakken we maar overal camera's neer omdat het heel normaal is geworden dat je iemand op z'n bakkes timmert omdat hij je raar aankijkt. En heeft de directeur van de hartstichting zo'n hoog salaris dat de collectanten last van hartkwalen krijgen als ze horen hoe hoog.

:halleluja :D

Origineel geplaatst door fuse
Er is alleen zoveel dat je even moet zoeken tussen de rest van die rotzooi.

"Neem de muziek van Fuse bijvoorbeeld!"

Fuse, het hoort bij mijn roots. Italo, New Wave, '70 s/ '80 s disco, Front 242, Dead can Dance, Japan, etc.
Wanneer ik die muziek hoor, raak dit vaak een gevoelige snaar. Dit is nou de kracht van muziek. Dat je speciale herinneringen hebt aan een plaat.
New Order "Blue Monday" (wat dus geen Italo is, maar even als voorbeeld) bijv. Een jongen uit mijn straat had zijn ghettoblaster op straat staan. Man wat een geweldig nummer vond ik dat. Ik had zoiets nog nooit gehoord. Van Vlaardingen naar Rotterdam fietsen elke zaterdagmiddag (met het geld verdiend van mijn bijbaantje) om naar Hot-Sound en later Mid-Town te gaan om de laatste Italo's te beluisteren die binnen waren gekomen. Ik ben vaak door de stromende regen gefietst. Zo groot was die drang.

Italo is min of meer overleden. Sinds eind jaren '80 worden er niet zoveel goede Italo's gemaakt als voorheen. De kenners weten waar ik het over heb. Italo is samen met wat andere stromingen overgegaan in "House" en "Eurodance"

Origineel geplaatst door sander
www.wdisko.net Voor uw dagelijks portie disco/italo/acid/electro, etc. Gedeeltelijk wort ook het programma van radiokanaal die Chinetti opnoemde hierop uitgezonden.

Wauw vette site! Thanks

Wat disco betreft is Nederland altijd wel "haantje de voorste geweest he?". De meeste van dit soort sites worden gerund vanuit Nederland.

hehe, grappige thread en mix (heb het over "bvd")
klinkt enerzijds "so eighties" en dan ineens hoor je kraftwerks "musique non stop" (poing poem tjak, poing poem tjak)
die er een techno likje aan geeft :)

echt, die tracks die de revue passeren... leuk om die nog eens te horen!!!

greetz

cloudy

8>

Back