• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf XT,Cs6X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

justin

Shauna
Wegens verhuizing naar een kleinere ruimte,en aangezien een aantal spullen overbodig zullen zijn.En ik met een oude klasgenoot binnenkort samen aan de slag ga.

Waldorf XT(Van een partner van me,overbodig aangezien ik zelf al een heb.) 600euro.
Cs6X Overbodig. 650euro.

Alles verkeerd in perfecte staat en is compleet.

PB of mail voor interesse.

De Xt is al weg:peukie:

Nog mensen voor een mooie cs6x.

.

Attachments

• 5173270.jpg
    5173270.jpg
    30,7 KB · Bekeken: 85
Er gaat weleens wat mis.

Attachments

• 5173270.jpg
    5173270.jpg
    94,6 KB · Bekeken: 60
Waldorf XT zeer mooi! 650incl. verzend.

Waldorf XT zeer mooi! 650incl. verzend.

Aangezien ik een groot waldorf fan ben. Staat me Waldorf XT oranje inclusief orig. Handleiding & adapter te koop voor 650euro. inclusief verzending. ivm. overstap op een waldorf xt 30 voices.

Pb of mail bij interesse.

Nou vooruit 625 + verzendkosten,nogmaals in mooie staat en alles orig.

Nu of nooit 600.

Lijkt me een gangbare prijs vooral in de staat waarin alles verkeerd,nogmaals bijzonder mooi. Alleen thuis gebruikt.

Zie thread Waldorf XT! Bijzonder mooie synth! en zeer flexibel met hogere covertors dan de microwave2, zie sound on sound voor review,niks anders dan lof over deze zware jongen.

Is nog steeds te koop,wegens omstandigheden van een eerdere geinteresseerde.

Dus 600 euro in perfecte staat,zonder enig beschadiging etc... zeer mooi + orig. handleidingen & orig. adapter!

Nog mensen interesse in deze mooie bak?

Kom op mensen 600 voor deze bak in zeer mooie staat is niet duur. Vooral als je eens ziet hoe ie klinkt en de mogelijkheden die hij heeft.

Hij staat er nog en mag voor 599 weg. In mooie staat!

Voor de mensen die wel regelmatig een waldorf XT voorbij hebben zien komen,maar mischien een andere gedachte achter deze synth hebben gehad,mijn antwoord is;check deze synth uit want de sound is nogmaals SUPER! Verademend naast al dat analoog en Va geweld!

Bij interesse liefst PB.

Bedankt.

Niemand? Hij is echt in zeer mooie staat en alleen thuis gebruikt. Dus wil je een waldorf xt in mooie staat,pb me even.

groetjes,

M.M.

Deze is het,foto is niet van mij.

Attachments

• 5556949.jpg
    5556949.jpg
    31,8 KB · Bekeken: 57
Mijn ziet er mooier uit!:)

Hij is er nog.

600euro,verzending is mogelijk.

zie: thread waldorf xt. Bij interesse liefst pb.

bedankt mensen.

600euro voor deze synth in perfecte en mooie staat, iemand???

+ Orig. handleiding, orig adapter & een cdje met software en wat sounds.

Liefst even pb als je interesse hebt,aangezien me mailadres oud is.

Mijn dank is groot.

590. eurookes

Yamaha CS6x + accessoires

Yamaha CS6x + accessoires

Zeer mooie Cs6x + accesoires ( cd-rom,smartmedia,diverse handleidingen.)

Voor 675 mag ie van mij weg.

Attachments

• 5556922cst.jpg
    5556922cst.jpg
    94,6 KB · Bekeken: 57
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back