• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ACCESS VIRUS RACK XL (dus virus c) 3maanden oud 950,-!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

adriankuipers

Nieuwkomer
ACCESS VIRUS RACK XL (eerder gepost alleen nu lagere prijs)

3 maanden geleden heb ik een access virus rack xl gekocht. Daarvoor werkte ik alleen maar met softsynths. Nu ben ik een softesynther en zal ik dat ook blijven want ik kan er gewoon niet mee overweg. Hoe geweldig dat apparaat ook mag zijn. Uiteraard is hij krasvrij en enorm weinig gebruikt. Ik heb alle spullen er nog bij incl garantiebewijs.

De rack xl is eigenlijk een virus c. Dit kun je zien op de site van access. Het enige verschil is dat het in een rekvorm gegoten is en dat scheelt aanzienlijk in de prijs.

Nu kocht ik dit apparaat 3 maanden geleden voor 1299. Ik verkoop m voor 950.

groeten Adrian

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back