sander
_
Hoelang houdt de 303 het vol op batterijen. Ik wil in het vliegtuig een hele zooi goeie pattern allemaal in 1 bank zetten. Met 4 nieuwe batterijen toch wel een paar uur neem ik aan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
datOrigineel geplaatst door r.5
Tot als ze leeg zijn!
in het vliegtuig mag jij helemaal niet met je 303 spelen... (tijdens de vlucht)Origineel geplaatst door sander
Hoelang houdt de 303 het vol op batterijen. Ik wil in het vliegtuig een hele zooi goeie pattern allemaal in 1 bank zetten.
Origineel geplaatst door 6 trak
in het vliegtuig mag jij helemaal niet met je 303 spelen... (tijdens de vlucht)

dan ook niet idd...Origineel geplaatst door Skipsel
Jawel hoor, alleen niet tijdens start en landing![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
dat

Origineel geplaatst door Soundtrooper
een dat ?
Origineel geplaatst door r.5
Tot als ze leeg zijn!
Ik hoop dat de douane je gelooft als je terug komt en een 303 in je handbagage hebt.. Anders wordt het invoerrechten betalen!Origineel geplaatst door sander
Ok bedank. Ik gebruik goedkope witte kat batterijen. neem wel extra setje mee.
Ik vertrek zo naar de USA. Laterz!!!!!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik hoop dat de douane je gelooft als je terug komt en een 303 in je handbagage hebt.. Anders wordt het invoerrechten betalen!![]()

ligt eraan met welke maatschappij je vliegt, ik heb ervaring met transavia en onur air (turkse maatschappij), bij transavia mocht 't alleen tijdens het opstijgen en landen niet en bij onur air mocht 't de hele vlucht nietOrigineel geplaatst door 6 trak
in het vliegtuig mag jij helemaal niet met je 303 spelen... (tijdens de vlucht)
Je mag maar spul van een maximum 175 euro vanuit het buitenland naar nederland slepen. Ze kunnen natuurlijk denken dat een 303 speelgoed is, maar voor het zelfde geld..Origineel geplaatst door mono-poly
hoeveel dan?![]()

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Je mag maar spul van een maximum 175 euro vanuit het buitenland naar nederland slepen. Ze kunnen natuurlijk denken dat een 303 speelgoed is, maar voor het zelfde geld..![]()