De grote superdesuperSaw contest.

Origineel geplaatst door Catalunya
Dit komt eerder in de buurt van de "Dodenmars van Chopin". Zooooooo traaaaaagggggg. :Z
nee sorry, je hebt gelijk... het geluid klinkt idd veel beter nu die qua tempo hoger ligt enzo...

Attachments

• zuip trak - drank-2.wav
    624,8 KB · Bekeken: 108
Ik doe ook eens mee.

Heb een supersaw layer gemaakt, eerst hoor je een stukje JP8080 dan de Virus B en dan de twee bakken tesamen:

Attachments

• supersawcontest.mp3
    388,8 KB · Bekeken: 99
Ok nog een keer V-station en Vanguard opnieuw na een paar nuttige tips van Hansbakker.

Attachments

• prank-2.mp3
    592,1 KB · Bekeken: 117
Origineel geplaatst door 6 trak
nee sorry, je hebt gelijk... het geluid klinkt idd veel beter nu die qua tempo hoger ligt enzo...

Ja dit klinkt veel beter. De doden blijken springlevend te zijn.8D wordt :walker:
Komt ditmaal enorm in de buurt van Charlie Lownoise en Mental Theo.

Origineel geplaatst door Prophet
Ik doe ook eens mee.

Heb een supersaw layer gemaakt, eerst hoor je een stukje JP8080 dan de Virus B en dan de twee bakken tesamen:

Zo hey. Dit klinkt pas echt vet. Mooie dubbeling hoor. :okdan:

die van mij klinkt RUK! Maar twas dan ook al laat...
Morgen eens een betere posten en dan alleen JP in performance mode

MKS 50 Trance

Tom hier is speciaal op verzoek "The Terminator Sound!":D

Attachments

• msk 50 trance.mp3
    209,8 KB · Bekeken: 98
Deze is tot stand gekomen met RCM synthese. Iets wat alleen de SY99 kan. (en FM7)
Maar dus FM synthese aangedikt met (jawel) een sample van de superstring.

Beetje galm d'rover en wat detunen en hoppekee!

Attachments

• superstring_sy99.mp3
    212,1 KB · Bekeken: 99
Misschien dat dit in de beurt komt van de JP8000

Sorry ik klooi maar wat aan, ik dacht dat de JP8000 de referentie was. Ik ben dus niet zo thuis met trance.

Ik heb hier een andere sequence gecreert niet zo zeer een supersaw of zo hoor, maar het klinkt bekend, ik weet alleen niet waarvan... dus Joost mag het weten.

Origineel geplaatst door MSDOS
Sorry ik klooi maar wat aan, ik dacht dat de JP8000 de referentie was. Ik ben dus niet zo thuis met trance.

Ik heb hier een andere sequence gecreert niet zo zeer een supersaw of zo hoor, maar het klinkt bekend, ik weet alleen niet waarvan... dus Joost mag het weten.

Klinkt heus niet verkeerd hoor. Klinkt wel bijzonder.

Origineel geplaatst door MSDOS

dit klinkt goed man!!!:)

MKS 50 Trance

Tom hier is speciaal op verzoek "The Terminator Sound!":D

Yoooh, Scooterrrrrr!:D

gr. Tom

ja maar niet echt super voor mn gevoel....errug dunnetjes

Origineel geplaatst door hansbakker
ja maar niet echt super voor mn gevoel....errug dunnetjes

Scooters zijn ook niet "VET", vooral als je wat ouder wordt:D

Inderdaad klinkt het iets te dun voor een leadsound, maar dit komt omdat je sound niet kan dubbelen wat de JP dus wel kan.

Klinkt heus niet verkeerd hoor. Klinkt wel bijzonder.

Dank je:) en ook mijn dank voor Unic :) het zou zo maar een hit kunnen zijn:peukie:

Back